Katkasijoiden valot Vectra B:ssä!

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Jari83
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Jari83 »

Keskikonsolissa olevista katkaisimista (takalasin lämmitin, istuinlämmityset) on palanut lamppuja. Miten niistä saa napin irti, jotta voisin vaihtaa niihin lamput?
Janie79
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Janie79 »

Käsittääkseni koko nappi pitää vaihtaa jos lamppu on palanut. Voin olla väärässäkin. Anyway, nappi lähtee irti vetämällä. Se, miten saat sen irti rikkomatta viereisiä nappeja on eri juttu, itse kampesin varovasti metallisella voiveitsellä (tylppä pää ja leikkausominaisuudet nolla :smile:) ja hyvin se sieltä lähti. Mitään johtojahan niihin ei mene vaan napin pohjassa on töpselimäiset liittimet..
MikkoV
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MikkoV »

Kyllä niihin kytkimiin voi vaihtaa lamput sisälle. Ei muuta kuin purkaa sen auki, ja laittaa uuden lampun tilalle.

-Mikko
Audi S4 Biturbo
Garlo Gee
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Garlo Gee »

On muuten tarkoitettu, että asiakas ostaa kokonaan uuden katkaisimen merkkivalojen pimennyttyä!

Polttimoita, joita muuten katkaisimen sisällä 2 kpl samassa kannassa, ei saa edes Opel-liikkeestä varaosina!

Olen itse kylläkin purkanut ja vaihtanut lamppuja niihin kantoihin, mut ei oo ihan iisi homma.
vEctrA bEE
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja vEctrA bEE »

itse änkesin hammastikut sinne perään, että stopparit lähti koloistaan ja sitten vetää "sisustan" vaan pois! ja ei muuta kuin lamppuja vaihtamaan!

ei se niin paha homma ole! ja nappulat lähtee pois ihan vaan vetämällä! jos on joku koukun tyyppinen esine, niin sillä saa tod hyvin!
Zafira -06
Vastaa Viestiin