juu nyt hokasin et olit ledittäny myös kaikki napitkin joten alkaahan niitä kuluun tosiaan. itelläki oottais nuo blauertacholta tilaamat ledit että jos joskus sais laitettua paikoilleen..
Minkä kokosia etuvastuksia ootte käyttäny noiden supervalkeitten ledien kanssa? Ja miks noissa xenonledistä tilatuissa ledeissä on molemmissa kannoissa tollanen vastuksen tapanen pötikkä? eikö riitä et plus kantaan laittaa ihan normi vastuksen.
Ite laittelin tuohon astra g:n mittaristoon ite värkkäämät ledit, ja mun mielestä lopputulos oli aika himmee..aattelin et josko etuvastus olis ollu liian iso...
ryynanen kirjoitti:Minkä kokosia etuvastuksia ootte käyttäny noiden supervalkeitten ledien kanssa? Ja miks noissa xenonledistä tilatuissa ledeissä on molemmissa kannoissa tollanen vastuksen tapanen pötikkä? eikö riitä et plus kantaan laittaa ihan normi vastuksen.
Ite laittelin tuohon astra g:n mittaristoon ite värkkäämät ledit, ja mun mielestä lopputulos oli aika himmee..aattelin et josko etuvastus olis ollu liian iso...
Mun mielestä toisessa jalassa oli diodi ja toisessa vastus.. En kyl ymmärrä diodin tarkoitusta, kun diodilla ja itse ledillähän on sama ominaisuus
A Vectra 2.0 16v X20XEV
B Omega 2.5 td X25DT
F Astra 1.6 X16SZ
Tää varmaan on ollu jo jossai, mutta kun ei löydy niin ei löydy, että kun noita ledipolttimoita tunkee ajo-/takavaloihin parkeiksi yms. niin tuleeko niistä katsurilta sanomista?
Itellä kiinnostais kans tuo että miten on toiminu nuo takavaloissa/vilkuissa? Onko kukaan kokeillu. Ja sitten... Olen vissiin tyhmä mut en saanu kerättyä tuolta että mitä valoja tuohon vectra b1 menee kun ei kaikilla ollut enään autot tuolla ala reunassa samoja kun viestien kirjoitus hetkellä. Eli mittaristoon menee 4 kappaletta T10 (W2.1x9.5d, W5W) muovikannalla, näyttöön 2 kappaletta samoja, lämmönsäätimien taakse 4 kappaletta T5 (W2x4.6d, W1.2W) vai? Ja mitäs tuonne valonkytkimelle jos sinne pystyy vaihtaan? Tahtois kans ostaa ne valmiiksi ennen kuin alkaa purkaan...
Osaako kukaan sanoa, miksei "ledipolttimot" toimi B Vectran lämmönsäätöpaneelissa? Siellä on siis 3 t5 kantasta lediä ja yksikään ei syttynyt, vaikka miten vaihteli paikkaa... Normaali polttimot toimii hyvin.
J.S.T kirjoitti:Osaako kukaan sanoa, miksei "ledipolttimot" toimi B Vectran lämmönsäätöpaneelissa? Siellä on siis 3 t5 kantasta lediä ja yksikään ei syttynyt, vaikka miten vaihteli paikkaa... Normaali polttimot toimii hyvin.
Olethan kokeillut kääntää polttimon toisinpäin siihen liittimeen?
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
ZuGu kirjoitti:itelläki oottais nuo blauertacholta tilaamat ledit että jos joskus sais laitettua paikoilleen..
Olen katsellut ebaysta sarjaa omaan omegaani juurikin tuolta puljulta. Oletko kerinnyt asentamaan, onko minkälaatuisia?
Sitten yleisesti; totteleeko ledit himmennintä, vai onko niissä jotain rajajännitteitä, jonka alle jännitteen pudotessa ne sammuu kokonaan? En siis tiedä ledeistä hölkäsen pöläystä pintaa syvemmältä...