Iittalassa a omega lisäpitkien kanssa ja parkissa lievästi laiteltu f astra..
Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Kaivokadulla a vectran minkä takaluukussa luli ROPELI ja jotain muuta 
Pukinmäen ABC:n mittarikentällä seisoi todella puhdas ja kiiltävän valkoinen B1 omena ja sitä vasten nojaili joku nätti tumma tukkainen tyttöEi kuitenkaan varmaan kukaan täältä??
Mattamusta Kadett B kiiltävän valkeilla "rallye"-konepeltikuvioilla, lentoonlähtöasennossa.
Tummansininen tai violetti b-vectra Oulussa, pieni clubitarra ainakin takaikkunan alareunassa. Itse olin kävellen, matkalaukkua perässäni raahaten.. Tarra pisti silmään vaan, että liekö joku täältä.
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
Konalantiellä Pitäjänmäellä A-Vectra, missä "shelby-raidat", samassa paikassa missä on usein punainen Calibra parkissa talon pihassa, Siwan lähellä. 
Semmonen mintun vihreähkö meriva tänään sellon parkkihallissa. Sitten ne 3 kaveria jotka ei toivottavasti nousseet siitä opelista niin ei parkkihallin käryt peitä sitä yrtisavukkeen tuoksua jota ainakin jokin teistä poltti. Meinasin soittaa perkele kytät tollasille pössyttelijöille.
Valimotiellä ajelin yhen aikaan OPC gts-vecun perässä... ois se vaan makia peli itellekkii 
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

Eilen joensuun prismalla:
Valkoinen b-manta, punainen b-ascona (takaikkunalla huoranportaat ha helmoissa jotkut levikkeet), Opc corsa.
Valkoinen b-manta, punainen b-ascona (takaikkunalla huoranportaat ha helmoissa jotkut levikkeet), Opc corsa.
Saab 9-5 2.0T Linear Pro 2006
Tais olla vaan OPC Line.hudu79 kirjoitti:Valimotiellä ajelin yhen aikaan OPC gts-vecun perässä... ois se vaan makia peli itellekkii
eile prisman kohalla 5 tiellä tuli valkoinen calibra vastaan
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
Ööh.. mistäs näin päättelet?maritus kirjoitti:Tais olla vaan OPC Line.hudu79 kirjoitti:Valimotiellä ajelin yhen aikaan OPC gts-vecun perässä... ois se vaan makia peli itellekkii
Mielestäni vaikutti iha ehdalta OPC:ltä. Väri arden blue. Mielestäni olen nähny riittävästi OPC-lineja, jottei se sellainen ollut.
-
nuhapumppu
- 'Diplomat'

Jumbon liittymässä näky kans sininen opc vectra joskus puolenpäivän aikoihin. Oiskohan ollu sama.hudu79 kirjoitti:Valimotiellä ajelin yhen aikaan OPC gts-vecun perässä... ois se vaan makia peli itellekkii
Totta se on pelkkä OPC eikä mikään OPC gts...hudu79 kirjoitti:Ööh.. mistäs näin päättelet?maritus kirjoitti:Tais olla vaan OPC Line.hudu79 kirjoitti:Valimotiellä ajelin yhen aikaan OPC gts-vecun perässä... ois se vaan makia peli itellekkii
Mielestäni vaikutti iha ehdalta OPC:ltä. Väri arden blue. Mielestäni olen nähny riittävästi OPC-lineja, jottei se sellainen ollut.
Opel Insignia -20 Grand Sport Executive OPC Line D15XFL
Vikakoodin lukua Keski-Suomen Alueella.
Vikakoodin lukua Keski-Suomen Alueella.
Savonlinnassa tuli vastaan tänään keltainen Astra f GSI/look punaisilla ralliroiskeläpillä, Prisman lähistöllä parkissa valkoinen B-Vecu isolla & korkealla takaspoikalla, Prisman pihalla sitten tummansininen matala 2000/ look A -vecu ja Cittarilla vielä hopeinen Steinmetz + sport B- Vecu, joka heitti parkkiin oman farkun viereen.
GSI-The Real Thing & ST wagon
Juuri näin. GTS ja OPC kun kuitenkin eri tapauksia. Ainakin mun mielestä. ATA?!?!?!?J_J2 kirjoitti:Totta se on pelkkä OPC eikä mikään OPC gts...hudu79 kirjoitti:Ööh.. mistäs näin päättelet?maritus kirjoitti:Tais olla vaan OPC Line.hudu79 kirjoitti:Valimotiellä ajelin yhen aikaan OPC gts-vecun perässä... ois se vaan makia peli itellekkii