Tämä projekti ruve pikkuhilja otta vauhtia uudestaan, pienen taukon jälke, tai tauko ja tauko, rakensin dodge ramin täällä välillä ja kaiken näköistä muuta.
Yksi päivä kun ei ollu mitään tekemistä eikä jaksanut aloittaa mitään surempaa homma niin katteli vähän minkä näköisiä mun Anterat ovat kadettin alle.
Totesin vaan että korissa on lian vähän paino tällä hetkellä että sais nähdä se todellinen ulkonäkö.
Kori hiontamaali/pohjamaali tuli vedetty viimeinen kerros tänään.
Ja kun mulla on niin hirvee iso tallii joudun maalata yksi ovi kerrallaan.
Sitten kun kaikki osat ovat hiontamaalissa niin aloitan sitten vasta hionta, ja sen jälken maalan ensiksi kaikki ovi aukot ja ovet ja luukkut sisäpuolelta pintavärillä,
sitten kun se on saanut kuivua niin sitten kasan ovet ja luukut paikalleen ,vasta sen jälken koko auton yli vedetään pintaväriä.
Vie ennemmän aika näin mutta kun ei ole tila tarpeeksi.
Huom! ennen pintavärin maalamista koko talli muuttuu hieman, auto rullataan ulos, lattia siivotaan ja hudellaan vedellä ja sitten olen tehnyt kiskoja joka kiertää seinienpitkin kattokorkeudella mihin laitetaan rakennus muovia roikkumaan ja huippuimuri on asennettu niin että saan helposti laitettu maalaus aikana ilmastointi putket auton alle ja 100mm:llä alumiini letkulla liitettän sitten, katto kanavoihin, on aika tehokas imurikin, laskettu että se kestää 5 minuttia niin koko tallin ilma on vaihtunut.