Kanta-Hämeen aluemiitti - su 04.01. Ullan Pakari Rmk klo 16
Re: Kanta-Hämeen aluemiitti su 13.12 klo 18:00 ABC Tiiriö
Tuun tuun jos vaan Kouvolasta pääsen ajoissa lähtemään! 
Jos mä olen kuha ja sä olet lohi, niin saanko mä uida sun altaassa?
Laittelin Päijät-Hämeen, Tampereen ja pääkaupunkiseudun aluetopikkeihin tästä myös juttua. Jos muitakin kiinnostuneita olisi tulossa.
- S.Eskman
- OCF Yhteyshenkilö

- Jäsennumero: 0385
Laitoi tälle oman topicin Saab-foorumille, jos tällä saisi lisää innostuneita:
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=30&t=93078
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=30&t=93078
Corsa a 1.8 16v -90 "Corsikka" , Kadett d GTE -84 "Irmscher",Vivaro a 2.0 cdti -10,
Sisu/Kiitokori asuntobussi -73 "SisuPussi"
Hienoa!! Toivotaan että nyt saataisiin tasapuolisesti molempia autoja edustettua. Toivottavasti saataisiin edes jotain kuvia onnistumaan vaikka pimeää onkin, voisin nimittäin tehdä Opel Faniin jutun tästä.
Ja Volvomaritus kirjoitti:Hienoa!! Toivotaan että nyt saataisiin tasapuolisesti molempia autoja edustettua.
Jos mä olen kuha ja sä olet lohi, niin saanko mä uida sun altaassa?
Volvo sopii ihan hyvin sinne joukkoon 
Ja kohta lähden matkaan!
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Johan oli porukkaa! 18 autoa!
Tais olla 6 Opelia ja loput sitten Saabeja.
Tais olla 6 Opelia ja loput sitten Saabeja.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
- S.Eskman
- OCF Yhteyshenkilö

- Jäsennumero: 0385
Jepulis.
Sehän oli ihan onnistunut miitti, Opelistit ja Saabistit mahtuivat samalle parkkipaikalle. Pientä vinoilua oli puolin ja toisin, mutta sehän nyt kuuluu asiaan
. Autoja taisi olla paikalla hieman alle parikymmentä, Saabien määrän ollessa hieman suurempi.
Ehkä vielä joskus otetaan uudestaan..
Sehän oli ihan onnistunut miitti, Opelistit ja Saabistit mahtuivat samalle parkkipaikalle. Pientä vinoilua oli puolin ja toisin, mutta sehän nyt kuuluu asiaan
Ehkä vielä joskus otetaan uudestaan..
Corsa a 1.8 16v -90 "Corsikka" , Kadett d GTE -84 "Irmscher",Vivaro a 2.0 cdti -10,
Oli kyllä hyvä miitti!! Saabit tais kyllä määrällisesti viedä voiton, mutta oli kyllä nätti rivi autoja siellä 
Eihän siellä ollut kuin kolme aitoa Saabia muut oli enemmän tai vähemmän jotain yhteistyön tuloksia...niin ja olihan siellä yksi Gyllenhammarikin...joka tosin on omaasukua Ford...

Jos siellä nyt oli noita yhteismalleja niin en kyllä sitä vinoilua ihan heti ymmärrä... Vai onko esimerkiksi VW, Seat ja Audikuskeilla kovaakin vinoilua toistensa autoista yleensä? Senhän nyt toki ymmärtää, että niitä Saabin kokonaan itse suunnittelemia vanhoja malleja voi pitää vinoilun kohteena... 
Toisaalta onhan täällä Opel-puolella jotkut vinoilleet mm. niistä korealaisista Chevy tai Daewoo-malleista jotka pohjautuvat Opeliin tai muista GM:n sisarmerkeistä ja -malleista...
Toisaalta onhan täällä Opel-puolella jotkut vinoilleet mm. niistä korealaisista Chevy tai Daewoo-malleista jotka pohjautuvat Opeliin tai muista GM:n sisarmerkeistä ja -malleista...
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Vinoilua ja vinoilua, taisi enemmän olla knopplogista brassailua
Mutta ei kyllä kanta-hämäläisiä voi hitaudesta syyttää!
Päijät-Hämeen miitti ei olisi vielä edes ehtinyt alkaa, kun siellä jo lopeteltiin
Mutta hauskaa oli, niinkauan kuin se kesti
Mutta ei kyllä kanta-hämäläisiä voi hitaudesta syyttää!
Päijät-Hämeen miitti ei olisi vielä edes ehtinyt alkaa, kun siellä jo lopeteltiin
Mutta hauskaa oli, niinkauan kuin se kesti
Oishan siinä sisällä voinut vielä istuskella, mutta piti hyppiä niitä kuvia ottamaan ennenkuin saabistit katosi 
Yleensä meillä menee kyllä se 1,5 tuntia miiteissä
Yleensä meillä menee kyllä se 1,5 tuntia miiteissä
Meillähän kaikki ei ehdi vielä edes paikalle tuossa puolessatoista tunnissa.
Viimeksi taisi mennä reilut neljä tuntia ja Olli oli vasta tulossa, kun parkkipaikalla nähtiin.
Viimeksi taisi mennä reilut neljä tuntia ja Olli oli vasta tulossa, kun parkkipaikalla nähtiin.