B Vectran näytön vaihto ??

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
badbubble
'Agila'

B Vectran näytön vaihto ??

Viesti Kirjoittaja badbubble »

Terve vaan kaikille ooppelisteille (mä en ole omistan vaan sen)

Eli mulla on tollanen 2.2 -01 vecculi ja siitä sattuu oleen se näyttö pimeenä niin osaako joku sanoo pystyykö sen sukkana heittään käytetystä autosta ja millä kriteereillä vai tarviiko jonkun softan / ohjelmoinin toimiakseen ?
Uutta en PRKL osta kun kehuvat hinnaks kosmisen 863€ on melko kalli kello ja lämpömittari ! vai onko siinä jotain muita tietoja ?
kadett90
OCF Member 2024
OCF Member 2024

Re: B Vectran näytön vaihto ??

Viesti Kirjoittaja kadett90 »

Mitä jos sinne vaihtais taustavalot.
badbubble
'Agila'

No mä yritin kyllä valasta sitä lampulla jollon yleensä näkyy jotain mut ei auta. ja siinä muutonkin palaa välillä 2 pistettä reunoissa.
Ja siis kyllä se niinku ikään kun hehkuu valoo myös.
ascona_c
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja ascona_c »

863€ on kyllä sikahinta pelkästä radion ja ulkolämpötilan näytöstä, vai onko autossa myös ajotietokone?

Juuri vaihdoin isäukon '00 Vectraan tuon näytön, ja uusi näyttö merkkiliikkeessä 150€

Tässä ohje mittariston irroitukseen, monitoiminäytön saat irti kun mittaristo on kädessä:

http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 9&t=148387

Mikäli haluaa katsella uudesta näytöstä muutakin kuin kelloa ja ulkolämpötilaa, on näyttö ohjelmoitava merkkiliikkeessä. Itse en ohjelmoinut, joten hintaa en tiedä. Jos jättää ohjelmoimatta, niin päivämäärän kohdalla lukee "Program"
Vsq
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Vsq »

F-Astrasta korjasin vastaavan tyyppisen näytön tinaamalla. Liittimen kun painoi paikoilleen niin liittimen vastapuolen nastat antoivat periksi irronneiden tinausten takia. Ongelma ilmeni ajossa s.e. näyttö ei yleensä toiminut ja joskus taas vilahti monttu kohdissa.
nykyinen: Opel Astra K 1.6 CDTi BiTurbo MT6 Sports Tourer Innovation -17
ex: Opel Astra J 1.6T MT6 Sports Tourer Sport -11
ex: Opel Astra H 1.8 Cosmo -04
ex: Opel Astra G 1.6 16V Club Caravan -99
ex: Ford Taunus 1.6 -77
badbubble
'Agila'

Joop eipä tossa irrotus kiinnitys jutussa mitään ongelmaa pitäis olla (automekaanikko) mut siis sitä pohdin että soveltuuko auton mallikohtasesti käytetyt keskenään yms yms tai yleensäkään niinku monasti nykypäivänä niin käytetty on eikä sitä enään muuhun kapulaan saa kiinni (mm.Volvo)
Tarttee kaiketi sitten koittaa korjata se ensin ja katella sitten mitä tekee jos ei ala pelaan. Kun mä en edes tiijä onko tossa ajotietokonetta vaiko ihan vaan radion näyttö.
Joo Toi 863€ oli päivän hinta Tampereen Metroautosta. Siinä tapauksessa sitten tuuppaankin tosta hyllyltä ton Pioneerin kiinni ja liimaan mikkihiiren kuvan siihen näytön päälle.... mikki on perseestä eli siis no vaikka akuankka.
Vastaa Viestiin