Remontissa -69 GT 1900. Haettu lupa 2.2i moottorille. Millaisilla merkinnöillä, siis mikä malli
asennettavan moottorin olisi oltava? Mistähän tällaisen voisi löytää?
Mikä kone sopii
-
havericky
- 'Diplomat'

- Viesti:
Re: Mikä kone sopii
Jos kerran luvat 2.2 litraiselle ruiskumoottorille niin sinnehän saa laittaa vaikka minkä.
Esim. 22E, C22SEL, X22XE, X22XE, Z22XE, Z22SE, Y22XE...jne.
Esim. 22E, C22SEL, X22XE, X22XE, Z22XE, Z22SE, Y22XE...jne.
Sinne sopii mikä tahansa CIH moottoriperheen mosa. Eli 1500cc-2400cc.
Tuo 2.2E on peräisin -83-86 E-Rekordista. Niitä on kyllä tarjolla.
Mutta ei 2.0E moottori ole sen huonompi. Ja polttoainelaitteethan saa itse valita. Ruisku tai kaasari(t),
Tuo 2.2E on peräisin -83-86 E-Rekordista. Niitä on kyllä tarjolla.
Mutta ei 2.0E moottori ole sen huonompi. Ja polttoainelaitteethan saa itse valita. Ruisku tai kaasari(t),
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Muutosluvilla vaihdetun koneen pitää olla vakio, eli polttoainelaitteetkin pitäisi olla vakiot. Eri asia tietysti jos asiaa ei ole kirjattu mihinkään, niin pistää sen mikä parhaalta tuntuu.Juho M-P kirjoitti:polttoainelaitteethan saa itse valita. Ruisku tai kaasari(t),
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
-
1karvaooppeli
- 'Kadett'

Tuomas kirjoitti:Muutosluvilla vaihdetun koneen pitää olla vakio, eli polttoainelaitteetkin pitäisi olla vakiot. Eri asia tietysti jos asiaa ei ole kirjattu mihinkään, niin pistää sen mikä parhaalta tuntuu.Juho M-P kirjoitti:polttoainelaitteethan saa itse valita. Ruisku tai kaasari(t),
Minkä takia tuohon tarvii muutosluvat kun prosentitkaan ei mene yli, suht vakion näkösillä polttoainelaitteillakaan ei liene minkäänlaista merkitystä jos on vapaastihengittävä (siitäkin selviää kun vie teholaput konttorille).
Tärkeintä on että hommaan "viralliset" paperit mistä/minkävuotisesta autosta kone on joka taas selviää numeroista, paljonko kone painaa sekä paljonko on tehtaan ilmoittama teho.
1karvaooppeli kirjoitti: Minkä takia tuohon tarvii muutosluvat kun prosentitkaan ei mene yli
Ei siihen lupia tarvitsisikaan, onnistuisi ihan muutoskatsastamalla.eshi kirjoitti:Haettu lupa 2.2i moottorille.
Nyt vaan ilmeisesti luvat on jo haettu.
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2