A Vectraan vettä pesussa vettä sisälle
A Vectraan vettä pesussa vettä sisälle
Eli kävin pesettämässä vectrani ensinmäistä kertaa ja pesun jälkeen auton käynnistäessä tuli vedet pesuaineineen sisään puhaltimesta... Eli vettä pääse lämmislaitteen sisään mutta mistä? Onko muilla ollut vastaavaa vikaa? Voisko konepellin alla olla joku paikka tukossa tms?
Re: A Vectraan vettä pesussa vettä sisälle
Tuulilasin edessä olevasta kaukalosta tulee vedet sisään.
Voi olla vedenpoistoputki tukossa, ruostevauriota, tai joku muovi/tiiviste hajalla.
Voi olla vedenpoistoputki tukossa, ruostevauriota, tai joku muovi/tiiviste hajalla.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
-
powerofopel
- 'Diplomat'

onko kattoluukkua? niissä tuppaa välillä olemaan vedenpoisto letkut tukossa jolloin saattaa tulla sisään sadevedet/pesuvedet.
vectra a2 (gl->2000/GT) + calibra DTM-edition
Joo löytyy kattoluukku, pääsekö sitä kautta vedet lämppärille?? Missä ne poistoletkut kulkee? eli tarviiko kattoverhoilu ottaa irti vai?
Kato ekana ne TJT:n mainitsemat poistoputket siellä kaukalossa.
Se muovisuoja vaan pois puhaltimenmoottorin päältä, niin näet parhaiten. Sinne ku maatuu sitä lehtitöhkää yms., niin kyllä ne muovisuppilot menee ajan kanssa hyvin tukkoon.
Se muovisuoja vaan pois puhaltimenmoottorin päältä, niin näet parhaiten. Sinne ku maatuu sitä lehtitöhkää yms., niin kyllä ne muovisuppilot menee ajan kanssa hyvin tukkoon.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Jep täytyy huomenna perehtyä asiaan.. Kiitoksia vinkeistä, palailen astialle 
Jep, oli se vedenpoisto putki aika tukossa ja lisäks se kaukalo joka on lämppärin moottorin ympärillä ei ollut kunnolla kiinni(puuttu pari ruuvia) ja tiivisteistä ei ollu tietoakaan. Vedin uudet tiivisteet ja lisäks jotain silikooniliimaa väliin jos vaikka nyt olis tiivis??..
Kuuluuko sen kaukalon olla avonainen? eli ei kuulu mitään raitisilmasuodatinta päälle tms?.. Eli päälle tulee vain se muovi joka on pyyhkiöitten alla??
Täytyy mennä pesettään tässä lähiaikoina niin selviää tuleeko vedet vielä sisälle, letkulla koitin vähän roiskia ja ne ainakin pysy ulkopuolella..
Kuuluuko sen kaukalon olla avonainen? eli ei kuulu mitään raitisilmasuodatinta päälle tms?.. Eli päälle tulee vain se muovi joka on pyyhkiöitten alla??
Täytyy mennä pesettään tässä lähiaikoina niin selviää tuleeko vedet vielä sisälle, letkulla koitin vähän roiskia ja ne ainakin pysy ulkopuolella..
-
powerofopel
- 'Diplomat'

silikooni ei kuulu autooon!!!
kaukalo puhaltimen ympärillä on normaalisti avoin, joissain on tehdasasennettu raitisilmasuodatin mutta hyvin harvoissa, itse törmännyt vain ilmastoiduissa vectroissa tai itse asiassa vaan yhdessa calibrassa jossa sama paketti. ja itsellä tossa "2000:ssa" oon laittanut jälkiasennettavan raitisilmasuodattimen mutta niitä ei enään myydä, ainakaan motonetissä mistä itse aikanaan tuon ostin....
kaukalo puhaltimen ympärillä on normaalisti avoin, joissain on tehdasasennettu raitisilmasuodatin mutta hyvin harvoissa, itse törmännyt vain ilmastoiduissa vectroissa tai itse asiassa vaan yhdessa calibrassa jossa sama paketti. ja itsellä tossa "2000:ssa" oon laittanut jälkiasennettavan raitisilmasuodattimen mutta niitä ei enään myydä, ainakaan motonetissä mistä itse aikanaan tuon ostin....
vectra a2 (gl->2000/GT) + calibra DTM-edition