Girls!
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
Re: Girls!
^ onks tossa jotai nähtävää? jos on niin kertokaa toki mullekki?
HIRVEE!!!
^ Juu ihan hirvee... 
Olivia on kyllä kuuma.Hensku kirjoitti:Olivia Wilde
Rupee vaan nää kauniit naiset loppumaan kesken ku samat kuvat pyörii jo ties kuinka monennetta kertaa... Mitäs me sit tehdään ku ne loppuu kokonaan?
Tässä ois yks uus.

Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
then always be a unicorn
Kyllä se on kuule netti pullollaan niitä kauniiden naisten kuvia kun vaan jaksaa selata...mimmix kirjoitti: Olivia on kyllä kuuma.
Rupee vaan nää kauniit naiset loppumaan kesken ku samat kuvat pyörii jo ties kuinka monennetta kertaa... Mitäs me sit tehdään ku ne loppuu kokonaan?
Rouheaa, jämerää, talonpoikais- ja viikinkityyppistä huonekalua ynnä muuta puusepäntuotetta:
www.puustikki.fi
www.puustikki.fi
Maailmassa on yli kolme miljardia naista, ei tarvitse olla isokaan prosentti, kun siitä määrästä riittää niitä kauniitakin niin paljon ettei niitä yksi ocf-foorumi saa läpi koluttuamimmix kirjoitti:Rupee vaan nää kauniit naiset loppumaan kesken ku samat kuvat pyörii jo ties kuinka monennetta kertaa... Mitäs me sit tehdään ku ne loppuu kokonaan?
Kaikista ei tosin ole kuvamateriaalia netissä
Täytyy näiden muovisten tyrkkyjen välissä vähän puolustaa todellisiakin naisia, livenä näkee usein naisia jotka vetoaa paljon enemmän kuin nämä tekemällä tehdyt. Onhan nuo monet kuvat seksikkäitä, mutta eipä ne paljon muualle tee vaikutusta kuin alapäähän
Sanoppa muuta! Toisaalta, tätäkin topikkia on jo monen monta sivua eli täytynee alkaa katsoon alkupäästä kuvia, jotka on saattaneet jäädä unholaan.mimmix kirjoitti:Olivia on kyllä kuuma.Hensku kirjoitti:Olivia Wilde
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
Siis hetkinen, eihän nyt sentään KAUNIS nainen ja SEKSIKÄS nainen ole ollenkaan sama asia! Vai onks tää nyt joku miesten juttu? Ainakin Rookerin mielestä kaikki mun laittamat oli ihan paskoja, mut sitten kun laitoin oikeesti ruman naisen jolla oli vaan hyvä pylly, niin heti toimi!
Esimerkiksi tämä
on minusta tosi seksikäs, mutta ei ollenkaan kaunis, ihmeellisen näköinen ja vähän pulska. Mutta jotain taikaa siinä on ja minusta se on tosi seksikäs.
Tämä taas
on tosi kaunis, muttei seksikäs. Hirmu söpö, mutta jos mulla olis joku letku haarojen välissä ei se tuosta mihinkään notkuisi.
Näissä kuvissa hämää vähän tuo neitien poseerausasentokin. Mutta tästä ylemmästä typystä ei oikein kunnon kuvia ole, kun se on joku nobody.
Tajuskohan kukaan mitä mä tarkotan, vai elänkö mä ihan omassa kuplassa tän jutun kanssa?

E: ah jah niin ainakin Tuomakselle siis vetoaa alapäähän tämän ketjun tytöt. Eli kauniit tytöt. Ei näin Tuomas.
Esimerkiksi tämä
on minusta tosi seksikäs, mutta ei ollenkaan kaunis, ihmeellisen näköinen ja vähän pulska. Mutta jotain taikaa siinä on ja minusta se on tosi seksikäs.
Tämä taas
on tosi kaunis, muttei seksikäs. Hirmu söpö, mutta jos mulla olis joku letku haarojen välissä ei se tuosta mihinkään notkuisi.
Näissä kuvissa hämää vähän tuo neitien poseerausasentokin. Mutta tästä ylemmästä typystä ei oikein kunnon kuvia ole, kun se on joku nobody.
Tajuskohan kukaan mitä mä tarkotan, vai elänkö mä ihan omassa kuplassa tän jutun kanssa?
E: ah jah niin ainakin Tuomakselle siis vetoaa alapäähän tämän ketjun tytöt. Eli kauniit tytöt. Ei näin Tuomas.
Always be yourself
then always be a unicorn
then always be a unicorn
Eipäs yksinkertaisteta liikaa mun sanomisiani!mimmix kirjoitti:ah jah niin ainakin Tuomakselle siis vetoaa alapäähän tämän ketjun tytöt. Eli kauniit tytöt. Ei näin Tuomas.
Miehet ei tajuu. Toisaalta, poijjaathan vois laittaa välissä itse niin saatais vähän vaihtuvuutta, olipa ne lokeroituna sitten söpö/kaunis/seksikäs/panisin/en panis/tmv -kategoriaan. Laitanpa nyt joitain, mitä ei ainakaan ihan parilla viime sivulla (
) ole ollut.
Anahi Gonzales

Irina Sheik

Vikki

Monica Hansen

Anahi Gonzales

Irina Sheik

Vikki

Monica Hansen

If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
^ No vittu panisin joka lokeroon,vai pitikös näitä kommentoida? 
No voi hyvää päivää. Mulle tänne heti! [drool]
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.