...Etsiköhän kuski jotain, vai oliko mun auto muka niin hieno että katteli kohti
Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Perjantaina Vantaanportin k-raudan kohalla edestä ajoi ohi OPC-Vectra farmari.
...Etsiköhän kuski jotain, vai oliko mun auto muka niin hieno että katteli kohti

Työnsit sitä keulaa niin paljon tulemaan, näytti siltä että haluat siitä keulasta eroon. Piti katsella mitä meinaat.hudu79 kirjoitti:Perjantaina Vantaanportin k-raudan kohalla edestä ajoi ohi OPC-Vectra farmari.
...Etsiköhän kuski jotain, vai oliko mun auto muka niin hieno että katteli kohti![]()
Kakskerran Concoursin aikoihin taisin ajaa Salon kautta, en muista että olisin muuten Salossa käynyt, tuolloin kyllä (14.6.) tuli Salossa pyörittyä.Terza kirjoitti:pahasti myöhässä tulee, mut kesällä tuli bongattua keltanen GTO tääl Salossa. Oisko ollu ata??
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
- timok
- OCF Luisukunkku 2012

- Viesti:
torstai iltana noin klo 19, on oltu menossa 3 tietä nurmijärvi-hyvinkää välillä kohti tamperetta...Fouli kirjoitti:Ei ihan opeli mutta melkein.. Mahdoinko bongata torstaina kettu-2 lahden motarilla lahden kohdalla noin klo 19 ? Pimeää oli, niin ei ihan satavarmaksi voi sanoa, mutta melko samalta näytti.
niikuin tänään, huomenna, jne...
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
Tunti sitten Salpausselänkadulla valkoinen Calibra DTM-teippauksilla ja assan parkissa hopea 3-ovinen G Astra alusiivellä. 
Toistaiseksi Opeliton mies
A4 Avant quattro B9
Cayman S 987
A4 Avant quattro B9
Cayman S 987
No ei kai se ny niin pitkällä vielä olluPiina kirjoitti:Työnsit sitä keulaa niin paljon tulemaan, näytti siltä että haluat siitä keulasta eroon. Piti katsella mitä meinaat.hudu79 kirjoitti:Perjantaina Vantaanportin k-raudan kohalla edestä ajoi ohi OPC-Vectra farmari.
...Etsiköhän kuski jotain, vai oliko mun auto muka niin hieno että katteli kohti![]()
eilen illalla kymmenen aikaan hyvinkään keskustassa siistikuntoinen tumma monza 
Espoon Niipperissä ajeli puolen päivän aikoihin ohitse musta-hopea B Ascona hienoje pörinöiden saattelemana.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Ei liikenteessä, mutta liikkeessä oli bertone astra lielahden metro-autossa. -00 6900e. Onhan sielä komee istua. 
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka...
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
Faasti oli näköjää pessy auton.
Näinkin sut kiu olit lähössä pois koululta. Ite polttelin tupakkia siel toises pääs taloa, sininen takki pääl
Bomppu 2.0 16v
Hiljaa hyvä tulee, minä liian nopesti
Ei se koko, vaan se miten sitä käyttää
Hieno valkoinen viistoperä C-Ascona Koivukylän Cittarin parkkihallissa, varsinainen helmi... 
oisko musta-hopea espooseen päätynyt? toivottavasti hyvä auto sai hyvän kodin.. nimittäin myin sen kuukaus sitten hämeenlinnaan ja pari viikkoa sitten se ilmestyi uudestaan myyntiin. melkein oisin voinu ostaa takasin!Nalen kirjoitti:Espoon Niipperissä ajeli puolen päivän aikoihin ohitse musta-hopea B Ascona hienoje pörinöiden saattelemana.
Juu ja vahannuTerza kirjoitti:Faasti oli näköjää pessy auton.Näinkin sut kiu olit lähössä pois koululta. Ite polttelin tupakkia siel toises pääs taloa, sininen takki pääl
Joku tuli rantaväylää pitkin jyväskylästä päin ,kun osuin rampille holstin kohalla .joku veteli meneen ohi callella, letillä
Sen jälkeen päin samalla motarilla tuli bomppu vastaan,morjesti ,mut sori en kerenny kohalla ,morjestin vilkulla perästä.

Kadett köntys ja "Tyttö" .
terokimmo=kaikkien kirjotusvirheidenäiti.Sori kirjoituksen laatu...
Oliko joku täältä Taste of Chaos Tourilla Helsingin jäähallilla keskiviikkona? Oli vaan jumalattoman hieno musta H-Astra parkissa siellä pysäköintikentällä.
Tumma farmari B-Omega ajeli pitkään perässä Jyväskylän suuntaan ja paineli ohikin ennen Jämsää perjantaina n.18 aikoihin. Näkyi clubin nettiosoitetarra olevan takalasissa.
Tumma farmari B-Omega ajeli pitkään perässä Jyväskylän suuntaan ja paineli ohikin ennen Jämsää perjantaina n.18 aikoihin. Näkyi clubin nettiosoitetarra olevan takalasissa.
"Sculptural Artistry and German Precision"
Opel Vectra C2 1,8 (Z18XER) 2006
Mercedes-Benz E 220D 1996
Mercedes-Benz E 350CDI 4-Matic 2010
+Suzuki GSX750F 1999
Opel Vectra C2 1,8 (Z18XER) 2006
Mercedes-Benz E 220D 1996
Mercedes-Benz E 350CDI 4-Matic 2010
+Suzuki GSX750F 1999