Pohjois-Karjalan alue miitti. Seuraa ajankohtaa ja paikkaa viimeiseltä sivulta
Re: Pohjois-Karjalan miitit kuun 1:n sunnuntai marjalan ABC
^--- en ajanu ku hoksasin että oli invapaikka. Otin siihen viereen. Piti käydä hakemassa 0.8mm katkaisulaikkoja muutama kipale (J.Toivasen Astran pilkkomista varten)...
Zafira C A14NET -18
Exät: Vectra B X18XE -98, Vectra B 1.6 1998, Kadett C 1.2, Corsa A 1.2ST -89, Zafira B Cosmo -06 Z18XER
Exät: Vectra B X18XE -98, Vectra B 1.6 1998, Kadett C 1.2, Corsa A 1.2ST -89, Zafira B Cosmo -06 Z18XER
Taisin bongata lopultakin Jonen tosta naapuripihasta tänään neljän maissa.. Just olin autoo lämmittelemässä niin astra ajeli pitkin pihaväylää. Meniköhän oikeen? 
Astra F
Golf III
HD ratikka
Golf III
HD ratikka
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

En mie täällä kysele nuiden pappamallien ajureiden perään. Nuori jamppa ajoi ja näytti olevan vaihdettu puskinta ja levikettä laitettu, joku lippakin taisi olla.Riisikippo kirjoitti:eiks tollasii oo aika paljo jns? oliko jotain parempii tuntomerkkei?J.Toivanen kirjoitti:kuka ajo mun takana punaisella g-astralla pekkalan sillalta karsikon liittymään tuossa 14 aikoihin?
Saab 9-5 2.0T Linear Pro 2006
^Oisko ollu sama joka seisoo aina käsämän teboilin pihassa... Jonkun työntekijän auto vissiin..?
Omega a 3.0 24V
Kadett c coupe -76, Manta b -76, Rekord c ht coupe -68
Kadett c coupe -76, Manta b -76, Rekord c ht coupe -68
jees, se on polovijärveltä, tuosta pitkäsenlahelta.
auto on aika karmiva
auto on aika karmiva
HEPS, olisikohan kellään jäänyt nurkkiin 205/55/16 talvirenkaita. Olisin vailla tuohon uusimpaan
hankintaa.
Eli jos jollain on coupeen renkaita niin laittakkaa viestiä. Ja mietinnässä on Varkauden keikka, olisikohan
täältä paljon lähdössä porukkaa?
Eli jos jollain on coupeen renkaita niin laittakkaa viestiä. Ja mietinnässä on Varkauden keikka, olisikohan
täältä paljon lähdössä porukkaa?
Jube-setä kirjoitti:Taisin bongata lopultakin Jonen tosta naapuripihasta tänään neljän maissa.. Just olin autoo lämmittelemässä niin astra ajeli pitkin pihaväylää. Meniköhän oikeen?
Hyvinkin mahollista. Mikä auto sulla on nykyään?
2.0t Re85
Vielä aamulla oli punainen 460 volvo, mutta nyt sininen muumikeula td passatti.
Astra F
Golf III
HD ratikka
Golf III
HD ratikka
Entisten lisäx ostin -01 astra coupen. Ja siihen pitäs saada piikkikumit!JJunior kirjoitti:Jube-setä kirjoitti:Taisin bongata lopultakin Jonen tosta naapuripihasta tänään neljän maissa.. Just olin autoo lämmittelemässä niin astra ajeli pitkin pihaväylää. Meniköhän oikeen?
Hyvinkin mahollista. Mikä auto sulla on nykyään?
Jube-setä kirjoitti:Vielä aamulla oli punainen 460 volvo, mutta nyt sininen muumikeula td passatti.
hähää, taidan lähtee kohta vakoilemaan. Samalla laittaa astra tolppaan kii, tai siis sähköpiuha.
2.0t Re85
joo, vittu ku ei toimi kunnolla toi mun tolppa. Saa nähä montako tuntia pitää hehkuttaa aamulla.
Siinä se on autokatoksen vieressä.
Astra F
Golf III
HD ratikka
Golf III
HD ratikka
Jube-setä kirjoitti:joo, vittu ku ei toimi kunnolla toi mun tolppa. Saa nähä montako tuntia pitää hehkuttaa aamulla.![]()
No niimpä näky olevan passatti siinä. Sie taidat vaihtaa autoo ku sukkaa. Meillä korjasivat noita tolppien kelloja viime viikolla, nyt toimii.
2.0t Re85
"Lalliauto" Kadetti bongattu eilen hirmusessa luisussa Ylämyllyn Shellin parkkipaikalla 
Opel Kadett B -72 *rokkiraketti*
Volvo Amazon -69
Volvo Amazon -69
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
GeneralO kirjoitti:"Lalliauto" Kadetti bongattu eilen hirmusessa luisussa Ylämyllyn Shellin parkkipaikalla
ite päivittäin nähny jossain päin tuon luisussa..
Tossa alkuviikosta bongasin saman kadetin rantalylässä kun olin tankkaamassaGeneralO kirjoitti:"Lalliauto" Kadetti bongattu eilen hirmusessa luisussa Ylämyllyn Shellin parkkipaikalla
2x Dodge + 1 Chevrolet work truck