Astra 2.0i Sport 3d -99 *I low it*
Re: Astra 2.0i Sport 3d -99
Jaa no pitääkin käydä sit uudestaan vuoden alussa octanella kun siellä tullut aikasemminkin asioitua!
Voi pakanan pakana, kun menin laittaan vahingossa jäätyneen takalasinpyyhkimen päälle. Käräytti heti sulakkeen tai sitten sieltä meni jotain oikeesti rikki, kun ei toimi enää ollenkaan se pyyhin. 
kyllä sen pitäis ekana polttaa sulake, mut jos sulake ehjä ni pyyhkijänmoottori kärähti...Nilemma kirjoitti:Voi pakanan pakana, kun menin laittaan vahingossa jäätyneen takalasinpyyhkimen päälle. Käräytti heti sulakkeen tai sitten sieltä meni jotain oikeesti rikki, kun ei toimi enää ollenkaan se pyyhin.
No eiks siit tullu hyvä nyt?
Sillä muutenkaa tee mitään muutaku naarmuja lasiin jos sattuu vahingossa sohaseen päälle 
Calibra 2.5 V6 -95 & Astra F Caravan 2.0i -93
Kyllä se pyyhkijä sinne on siksi laitettu kun sitä tarvii. Ihmetyttää nämä tuunaajat jotka sen sieltä poistaa, mutta samapa tuo. Itsellä ainaki käytössä ja ei oo lasi naarmuilla, vielä läpi näkee 
- Born to lose
- 'Senator'

Juu kyllä itekin ottasin mielellään edellisen omistajan riisuman takalasin pyyhkimen takas :pp
Astra Bertone Coupe Z22SE
Vectra B2 X18XE1
Calibra -91 C20XE ex
Astra F X20XEV ex
Astra F 1.6 8V ex
Vectra B2 X18XE1
Calibra -91 C20XE ex
Astra F X20XEV ex
Astra F 1.6 8V ex
Kyllä se pitää toiminnassa olla, kun tulee aivan orpo olo ilman sitä.
Jospa se ois pelkkä sulake menny. Ei viitsi -20 asteen pakkasessa alkaa tutkimaan tuollaista. Kattospoilerikuume on alkanu nyt iskemään... 
Multa löytyy sitten uus moottori jos on vanha kärähtäny 
eikös peilit oo sitä varten autossa että näkee taaksepäinKaddu87 kirjoitti:Kyllä se pyyhkijä sinne on siksi laitettu kun sitä tarvii. Ihmetyttää nämä tuunaajat jotka sen sieltä poistaa, mutta samapa tuo. Itsellä ainaki käytössä ja ei oo lasi naarmuilla, vielä läpi näkee
Ihan vaan uteliaisuudesta, että mistä kohtaa se on tarpeellinen? Voi olla että kuulun sitten niihin tusnaajiin joka vois sen heittää sieltä luukun kannesta erittäin kauas. Nyt on kaks autoa josta kyseinen härpäke löytyy. Vectrassa sen olemassa oloa en käsitä yhtään, vesipisarat tai lumi siinä lasissa ei pysy ja kura ei sinne asti ylety. Eipä taida tuossa olla ikinä sitä ominaisuutta käytetty...Kaddu87 kirjoitti:Kyllä se pyyhkijä sinne on siksi laitettu kun sitä tarvii. Ihmetyttää nämä tuunaajat jotka sen sieltä poistaa, mutta samapa tuo. Itsellä ainaki käytössä ja ei oo lasi naarmuilla, vielä läpi näkee
Niin ja ettei ihan ot:n puolelle mene, niin onhan nuo vanteet paljon paremman näköset mustina
Ascona B - Manta B - Manta B - Omega B2 - Rekord - Rekord E2 - Vectra A2
Ite olen sitä mieltä että takalasin pyyhkijä on turha. Ja olen nähnyt autoja joissa sellainen on ja kun lasiin pöllyää hiekkää ym. paskaa ja käyttää pyyhintä niin kyllä on lasi naarmuilla. Ja sivupeileistä kyllä näkee sen mitä tarvii.
Eihän ne rekka kuskitkaan kato takalasista kun peruuttaa!
Ja kyse vähän isommasta autosta.
No joo meni OT:ksi...
Eihän ne rekka kuskitkaan kato takalasista kun peruuttaa!
No joo meni OT:ksi...
VECTRA C1 CARAVAN 2.0T "Stage 1" -05
No tuskin tuosta haittaakaan on tuolla spoilerin takana piilossa.
http://s377.photobucket.com/albums/oo21 ... =opeli.jpg Eri asia, jos se ois tuossa keskellä lasia DTM-tyyliin. 
Edit: Kaikki sulakkeet oli ehjiä. Olin jo valmis repimään koko pyyhkimen irti, mutta nyt se alkoikin omia aikojaan taas toimiin.
Edit: Kaikki sulakkeet oli ehjiä. Olin jo valmis repimään koko pyyhkimen irti, mutta nyt se alkoikin omia aikojaan taas toimiin.
Mulle on ihan sama mitä te sanotte, tarvitteko vai ette ja kuinka ootte ykköskuskeja, mutta mulla eka auto jossa tuo toimii ja todellaki kätevä. Takalasi menee golffissa samantien lumesta umpeen ja ei ne peilit aina kaikkea nii näytä niin minä ainakin pidän kätevänä tuota. Ja tuohon hiekalla pyyhkimiseen nii järkeä saa käyttää, hohhoi.
^Joo, kyllä sitä ihan ilokseen tuolla lumipyryssä taas tänään käytti.
Mulla ainakin muurautui perä lasia myöten umpeen.
Jos ei äitini museogolffissa olisi ollut tänään takalasin pyyhintä (ja taustapeiliä) olisi sen persiis nissan primeran keulan negatiivin muotoinen. Eli tajusin lähteä alta pois. On siitä siis joskus hyötyä.