No joskus siinä oisko neljän viiden maissa.. No kunhan sanoin vaanNipe kirjoitti:Mitenniin yhtä ja millonGreadR kirjoitti:Nipe suditti yhtä pyörää suoramalla ympyrässä
Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
._.
GreadR kirjoitti:No joskus siinä oisko neljän viiden maissa.. No kunhan sanoin vaanNipe kirjoitti:Mitenniin yhtä ja millonGreadR kirjoitti:Nipe suditti yhtä pyörää suoramalla ympyrässäsaksantuonnit on monesti semmosia, vai lukko löytyy?
saatto olla niihin aikoihin kun kotio olin menossa, juu lukko löytyy, mutta niin se taitaa olla kaikissa farkuissa
Menit prismalle päinNipe kirjoitti:GreadR kirjoitti:No joskus siinä oisko neljän viiden maissa.. No kunhan sanoin vaanNipe kirjoitti:Mitenniin yhtä ja millonGreadR kirjoitti:Nipe suditti yhtä pyörää suoramalla ympyrässäsaksantuonnit on monesti semmosia, vai lukko löytyy?
saatto olla niihin aikoihin kun kotio olin menossa, juu lukko löytyy, mutta niin se taitaa olla kaikissa farkuissa
._.
- Juzzi
- OCF Luisukunkku 2009

- Viesti:
Ihan yhtä paljon on b omegassa kuin a-omegassa lukkoa, Lisävaruste suurimpaan osaan, ihan kaikissa suomi a tai b omegoissakaan ei ole lukkoa.GreadR kirjoitti:Menit prismalle päinNipe kirjoitti:GreadR kirjoitti:No joskus siinä oisko neljän viiden maissa.. No kunhan sanoin vaanNipe kirjoitti:Mitenniin yhtä ja millonGreadR kirjoitti:Nipe suditti yhtä pyörää suoramalla ympyrässäsaksantuonnit on monesti semmosia, vai lukko löytyy?
saatto olla niihin aikoihin kun kotio olin menossa, juu lukko löytyy, mutta niin se taitaa olla kaikissa farkuissa? wrong, ei ole... oliskin niinkuin a omegoissa
90% menee niin että jos on penkinlämmittimet niin on myös lukko, ilmeisesti jotain winter varuste juttuja.
Eilen Bongattu Riihimäellä sininen Opc vectra joskus 14-15 aikoihin
Omega 4000*BMW 330d*Skyline GT-R
Kylällä ajeli hopea levitetty nelikko calibra.
Johnny, la gente esta muy loca.
Ihan yhtä paljon on b omegassa kuin a-omegassa lukkoa, Lisävaruste suurimpaan osaan, ihan kaikissa suomi a tai b omegoissakaan ei ole lukkoa.
90% menee niin että jos on penkinlämmittimet niin on myös lukko, ilmeisesti jotain winter varuste juttuja.
Eilen Bongattu Riihimäellä sininen Opc vectra joskus 14-15 aikoihin[/quote]
ikinä ei oo mun kohalla tullut vastaan a omegaa lukottomalla, tai en ole edes kuullut semmosesta.. Mutta taas useita b omegoita on tullu missä ei lukkoa.. olivat 2.0, mv6 ja dieseleitä. farmareita ja sedaneita.. suurin osa tuontivehkeitä, ja penkinlämmittimet hyvinpitkälti kaikissa
nyt niitä faktoja pöytään niin lopetetaan tää ot.. 
Eilen Bongattu Riihimäellä sininen Opc vectra joskus 14-15 aikoihin[/quote]
ikinä ei oo mun kohalla tullut vastaan a omegaa lukottomalla, tai en ole edes kuullut semmosesta.. Mutta taas useita b omegoita on tullu missä ei lukkoa.. olivat 2.0, mv6 ja dieseleitä. farmareita ja sedaneita.. suurin osa tuontivehkeitä, ja penkinlämmittimet hyvinpitkälti kaikissa
._.
No sit oltiin jo menossa muualle...GreadR kirjoitti:Menit prismalle päinNipe kirjoitti:GreadR kirjoitti:No joskus siinä oisko neljän viiden maissa.. No kunhan sanoin vaanNipe kirjoitti:Mitenniin yhtä ja millonGreadR kirjoitti:Nipe suditti yhtä pyörää suoramalla ympyrässäsaksantuonnit on monesti semmosia, vai lukko löytyy?
saatto olla niihin aikoihin kun kotio olin menossa, juu lukko löytyy, mutta niin se taitaa olla kaikissa farkuissa?
Itse asiassa ensimmäinen GTO minkä täällä bongasin, oli juuri keltainen. Hetken tuli mietittyä, mistä se auto on niin tutun näköinenata kirjoitti:Jep. Saturneina on ollut myynnissä noiden jo mainittujen mallien lisäksi myös täällä Opel Antarana tunnettu pieni katumaasturimalli (teknisesti vastaava ja Koreassa tehty kuin Chevy Captiva) sekä C-Vectra myös Saturn Aura-nimisenä vähän erilaisella korin takaosalla. Onhan niissä B-Vectran Saturn-versioissakin taas vähän erilainen maski, se taas noissa C-Vectrassa ja Saturn Aurassa on samankaltaiset (mitä nyt Opelissa ontelwin kirjoitti:Ne uusikoriset GT:t on joko Saturn Sky tai Pontiac Solstice merkeillä.mikkis kirjoitti:Miamissa useampi uusikorinen GT, tiedä sitten millä nimellä on täällä, ei niissä merkkejä juuri ollut. Lisäksi useita Saturn merkin alla olevia B-Vectroja V6 koneella, Astroja sekä tietty niitä ATA:n sisarautoja eli Pontiac GTO:ta.keulalla ja Saturnissa se punainen neliölogo missä on kaaria. Uusikoppainen Opel GT ja Saturn Sky ovat logoja lukuunottamatta täysin identtisen näköisiä, Pontiac-versio on vähän pyöreämmän mallinen, sama perusauto kyllä sekin. Ja Insigniaahan taas USA:ssa myydään Buickina, pidempää versiota LaCrossena ja pienempää Opelin kanssa identtistä (maskin ritilää lukuunottamatta) Regalina (se tosin esiteltiin USA:n markkinoille vasta LA:n Auto Show:ssa nyt joulukuussa). Ja sitten niitä ei niin samanlaisia mutta saman platformin malleja, kuten vaikka Astran rinnakkaismalleja Chevy Cobalteja ja Pontiac G5:sia.
GTO on USA:ssakin (samanikäistäkin) Corvettea harvinaisempi malli, mutta kyllä niitä pitäisi n. 40000 kpl siellä pyöriä. Onko keltaisia bongattu?
Joku oli muuten käynyt kähveltämässä kahdesta naapurin Corvetesta bling bling vanteet. Tuossa ne napottaa maitokorien päällä
Opel Manta B R6 "i300"
Opel Manta B 2.4 "i400"
Opel Manta B 2.4 "i400"
- Juzzi
- OCF Luisukunkku 2009

- Viesti:
No mutta tuskin olet kaikkia suomen a omegoita omistanut? Meillä on ollut perheessä ja kaveripiirissä noin 30 kpl a omegoita joista 3 on ollut ilman lukkoa ja suomiautoja, saksan tuonti a omegoissa lukko on melkein harvinaisuus paitsi tietenkin 3000 ym. Melkein kaikki jotka ei ole ollut mv6 ja on penkinlämmittimet niin on myös lukko.GreadR kirjoitti:ikinä ei oo mun kohalla tullut vastaan a omegaa lukottomalla, tai en ole edes kuullut semmosesta.. Mutta taas useita b omegoita on tullu missä ei lukkoa.. olivat 2.0, mv6 ja dieseleitä. farmareita ja sedaneita.. suurin osa tuontivehkeitä, ja penkinlämmittimet hyvinpitkälti kaikissanyt niitä faktoja pöytään niin lopetetaan tää ot..
Mä voin myydä sulle -91 suomi a omegan 200e johon hitsasin kemppi lukon kun ei ollu lukkoa, osta se pois niin sit sun kohdalla on sellainen missä ei ole ollut lukkoa alunperin.
Omega 4000*BMW 330d*Skyline GT-R
Oranssi b-ascona eilen Prisman liikennevaloissa.
Juurikin tätä tarvitsin, varmaa tietoa. Enkä ole mikään a omega keräiliäJuzzi kirjoitti:No mutta tuskin olet kaikkia suomen a omegoita omistanut? Meillä on ollut perheessä ja kaveripiirissä noin 30 kpl a omegoita joista 3 on ollut ilman lukkoa ja suomiautoja, saksan tuonti a omegoissa lukko on melkein harvinaisuus paitsi tietenkin 3000 ym. Melkein kaikki jotka ei ole ollut mv6 ja on penkinlämmittimet niin on myös lukko.GreadR kirjoitti:ikinä ei oo mun kohalla tullut vastaan a omegaa lukottomalla, tai en ole edes kuullut semmosesta.. Mutta taas useita b omegoita on tullu missä ei lukkoa.. olivat 2.0, mv6 ja dieseleitä. farmareita ja sedaneita.. suurin osa tuontivehkeitä, ja penkinlämmittimet hyvinpitkälti kaikissanyt niitä faktoja pöytään niin lopetetaan tää ot..
Mä voin myydä sulle -91 suomi a omegan 200e johon hitsasin kemppi lukon kun ei ollu lukkoa, osta se pois niin sit sun kohdalla on sellainen missä ei ole ollut lukkoa alunperin.
._.
Nipe kirjoitti:Oranssi b-ascona eilen Prisman liikennevaloissa.
Oranssi b-ascona meni pari päivää sitten poikittain ilkossa liikennevaloista, kateellinen avensiskuski vilkutteli takana valoja
._.
Meri-Teijo Ski:n parkissa turbo-calle ja perniön tiellä tuli vastaan valko/musta Steinmetz b1 omppu.
Ja lisää: Oranssi a-omppu ekaks Salossa piihovin ABC:llä ja vähän myöhemmin torilla tuli vastaan.
Ja lisää: Oranssi a-omppu ekaks Salossa piihovin ABC:llä ja vähän myöhemmin torilla tuli vastaan.
Bomppu 2.0 16v
Hiljaa hyvä tulee, minä liian nopesti
Ei se koko, vaan se miten sitä käyttää
Edelleen seisoo, nyt jo paksu lumikerros päällään... Ilmeisesti jotain vikaa?Opve kirjoitti:Lahdesjärven ABC:n pihassa seissyt koko päivän oranssi tuunattu A-Vectra. Konepellissä iso ilma-aukko... Varmaan jonkun täältä foorumilta?
der OPelVEctra -Technic, die begeistert.
Oot semmosen hankkinu??GreadR kirjoitti:Nipe kirjoitti:Oranssi b-ascona eilen Prisman liikennevaloissa.
Oranssi b-ascona meni pari päivää sitten poikittain ilkossa liikennevaloista, kateellinen avensiskuski vilkutteli takana valoja