calibraan leditakavalot
calibraan leditakavalot
mistä seuraavanlaisia takavaloja voisi saada?
-
powerofopel
- 'Diplomat'

Re: calibraan leditakavalot
voipi melkeen olla kun ei mistään löydy moisia....:/powerofopel kirjoitti:olisko itse tehdyt?
Itse suunnittelin pitkään rakentavani Calibraan tuollaisentyyliset takavalot, mutta vain punaiseen osuuteen (eli vilkut ja pakkivalot olisin jättänyt hehkulampuille). Ei kyllä pahan näköiset juuri tuon punaisen osuuden osalta. Pakkivalo ja vilkut eivät ole yhtä hyvän näköiset. Näköjään jotkut muutkin saaneet saman idean. Noitahan näkyi tuolla youtubessa olevan useampiakin hieman erilaisia toteutuksia. Itse tehtyjähän nuo kaikki ovat ja siten siis periaatteessa laittomia.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
carpartsonlinestahan moiset saisi E-hyväksyttynä 128€/pari.ata kirjoitti:Itse suunnittelin pitkään rakentavani Calibraan tuollaisentyyliset takavalot, mutta vain punaiseen osuuteen (eli vilkut ja pakkivalot olisin jättänyt hehkulampuille)
Vilkut ja pakki on noissa kyllä kirkkaalla lasilla, mutta ainakin omaan silmään ihan siistin näköiset vrt johonkin kromitingeltangellexusmikälievaloihin.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
onko kukaan tilannut mitään tuolta carpartsonlinesta? että onko kuinka luotettava putiikki? kun ei ainaskaa hinnan kiroissa ole.TJT kirjoitti:carpartsonlinestahan moiset saisi E-hyväksyttynä 128€/pari.ata kirjoitti:Itse suunnittelin pitkään rakentavani Calibraan tuollaisentyyliset takavalot, mutta vain punaiseen osuuteen (eli vilkut ja pakkivalot olisin jättänyt hehkulampuille)
Vilkut ja pakki on noissa kyllä kirkkaalla lasilla, mutta ainakin omaan silmään ihan siistin näköiset vrt johonkin kromitingeltangellexusmikälievaloihin.
Toimitukset kuulemma välillä vähän kestää, mutta tietääkseni porukka sieltä tavaransa kuitenkin saanut.
Itse tuolta ajattelin joskus tulevaisuudessa valaisinlaitteet tilata.
Itse tuolta ajattelin joskus tulevaisuudessa valaisinlaitteet tilata.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Ei, kun ne carparts-online.de saitin (piti googlella etsiä...) LED-takavalot ovat ihan toisenlaiset, sellaisia en haluaisi, vaan nuo youtubessa olevat ovat siis sen näköiset mitä olin itse suunnitellut, eli alkuperäisen lasin takana tuollaiset lediraidat tyylillä minkä Audi sitten otti myös tuotantoon.TJT kirjoitti:carpartsonlinestahan moiset saisi E-hyväksyttynä 128€/pari.ata kirjoitti:Itse suunnittelin pitkään rakentavani Calibraan tuollaisentyyliset takavalot, mutta vain punaiseen osuuteen (eli vilkut ja pakkivalot olisin jättänyt hehkulampuille)
Siis ne mitä itse olin suunnitellut olisivat olleet juuri sellaiset, että pitkät leveät lediraidat siinä punaisessa osuudessa koko leveydeltä, ihan niinkuin noissa itse tehdyissä. Tuossa valmiissa carparts-online.de:n lampussa on sellainen pieni suorakaiteen muotoinen punainen osuus alkuperäisen pakkivalon paikalla joka ei näytä ollenkaan samalta eikä ole yhtä hyvän näköinen. Onhan nekin nyt paremman näköiset kuin 99% muista Calibran "tuning"-takavaloista, mutta siis ihan toisenlaiset.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
joo eihän nuo tuolla carpartsonlinessa ole läheskään yhtä hienot kuin nuo missä on ne leveet lediraidat, mutta jos vaihan calibraan takavalot niin ne on tuollaset kuin on tuolla carpartsonlinessa...kun sellaset tingentangelitakavalot on nii hemmetin rumia...ata kirjoitti:Ei, kun ne carparts-online.de saitin (piti googlella etsiä...) LED-takavalot ovat ihan toisenlaiset, sellaisia en haluaisi, vaan nuo youtubessa olevat ovat siis sen näköiset mitä olin itse suunnitellut, eli alkuperäisen lasin takana tuollaiset lediraidat tyylillä minkä Audi sitten otti myös tuotantoon.TJT kirjoitti:carpartsonlinestahan moiset saisi E-hyväksyttynä 128€/pari.ata kirjoitti:Itse suunnittelin pitkään rakentavani Calibraan tuollaisentyyliset takavalot, mutta vain punaiseen osuuteen (eli vilkut ja pakkivalot olisin jättänyt hehkulampuille)
Siis ne mitä itse olin suunnitellut olisivat olleet juuri sellaiset, että pitkät leveät lediraidat siinä punaisessa osuudessa koko leveydeltä, ihan niinkuin noissa itse tehdyissä. Tuossa valmiissa carparts-online.de:n lampussa on sellainen pieni suorakaiteen muotoinen punainen osuus alkuperäisen pakkivalon paikalla joka ei näytä ollenkaan samalta eikä ole yhtä hyvän näköinen. Onhan nekin nyt paremman näköiset kuin 99% muista Calibran "tuning"-takavaloista, mutta siis ihan toisenlaiset.