-97 Bomega farkku 2.0-16v kuluttaa suuresti
- munakukkaro
- 'Senator'

-97 Bomega farkku 2.0-16v kuluttaa suuresti
joo elikkä tietoa miten sais kulutusta pienennettyä ku manuaali sanoo oliks 7,9l/100km seka-ajossa mutta oman ajotietokoneen mukaan tällä hetkellä 13.2l/100km.. ps. ei oo raskas kaasujalka
Re: -97 Bomega farkku 2.0-16v kuluttaa suuresti
-palaako vikavalo? vikakoodien luku?
-jarrut ok? eivät laahaa tms?
-ei yleensäkkään muutenkaan vierintävastuksia laakereissa eli mikään ei alustassa jarraa vastaan?
-käy hyvin?
-onko peruskulutuosat vaihdettu ajallaan? ilmanputsari pa suodattin tulpat? huonot tulpanjohdot saattaa vaikuttaa 0,5dl /100km
-ajotietokoneen näyttämä on aina viitteellinen ja tarkat lukemathan saa itse laskemalla.
-ei yleensäkkään muutenkaan vierintävastuksia laakereissa eli mikään ei alustassa jarraa vastaan?
-käy hyvin?
-onko peruskulutuosat vaihdettu ajallaan? ilmanputsari pa suodattin tulpat? huonot tulpanjohdot saattaa vaikuttaa 0,5dl /100km
-ajotietokoneen näyttämä on aina viitteellinen ja tarkat lukemathan saa itse laskemalla.
- munakukkaro
- 'Senator'

Re: -97 Bomega farkku 2.0-16v kuluttaa suuresti
juu putsarit ja suodattimet ja tulpat on vaihettu just ku kävin leimauttaas enkä oo ainakaa ite huomannu et joku laahustais alustas eikä pala vikavaloFullMetal kirjoitti:-palaako vikavalo? vikakoodien luku?
-käy hyvin?