Calibran automaatti V6
Calibran automaatti V6
Onko jollain tietoa Calibran ongelmasta nyt kylmällä pyytää manualia päälle S valo vilkkuu lämpöisenä pelaa normaalisti. Jos vika laatikossa niin mistä voi kysellä laatikkoa ja turbinia edullisesti, voiko vika olla sähköpuolella. Öljyt vaihdettu.
Re: Calibran automaatti V6
koitas lukea vikakoodit pihalle autosta niin jospa sieltä löytyis apua ettei tarvis kaikkia vaihtaa
still nun, Engländer Kriegsschiff es ist oben
Vika voi myös olla siinä kepin asentotunnistimessa sille kun tekee huolellisen putsaus operaation niin voi taas ruveta pelaan...
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 4&t=181726
Samat
Joudut valitettavasti käyttään laatikkoa pois, toi kestää sen minkä kestää. Luultavasti turbiini??? Toinen on sitte se öljypumppu. Ite tappelin ton kans aikas kauan, ja halvalla onneksi sit pääsin 700e laatikko ja turbiini + vaihtotyöt paikallisella korjaamolla

Samat
ainakaan v6 tomaatti a vectrasta ei pystyny lukee vikakoodeja..Realsanta kirjoitti:koitas lukea vikakoodit pihalle autosta niin jospa sieltä löytyis apua ettei tarvis kaikkia vaihtaa
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut