Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Parolantiellä Hämeenlinnassa musta b-manta parkissa.
Joku klubilainen ajo mun perässä tyylikkäällä ilmeisesti 3000:lla mustalla a-omegalla mun perässä tikkurilan jäähallin lähettyvillä tänään joskus puoli kolmen aikaan. Kukaan täältä?
Astra G 2.0 Sport
Seat Exeo ST TDI Sport
Ex Vectrat A/B/C
Seat Exeo ST TDI Sport
Ex Vectrat A/B/C
Ai se olit sinä, ei sentäs bongailut aina mee huti. Onko sulla joku putkisto vekussa? Einä näyttäny vakio takapöntöltä?Johnny kirjoitti:jiivee666 kirjoitti:Klaukkalassa joku vihree b vectra irmelin maskilla ajeli ohi kun oli kääntymässä siit osuuspankin pihastaKattelinkin että tyylikkään näkönen veccu ampu perään
- Undertaker
- 'Diplomat'

jiivee666 kirjoitti:Ai se olit sinä, ei sentäs bongailut aina mee huti. Onko sulla joku putkisto vekussa? Einä näyttäny vakio takapöntöltä?Johnny kirjoitti:jiivee666 kirjoitti:Klaukkalassa joku vihree b vectra irmelin maskilla ajeli ohi kun oli kääntymässä siit osuuspankin pihastaKattelinkin että tyylikkään näkönen veccu ampu perään
Joo se laitto siihen ykskutoseen kippoonsa sellasen tehokkaan bilteman tuuning pöntön.
En niin pitkää silmäystä siihen ehtinyt tehdä et oisin huomannu sen biltemasta olevanUndertaker kirjoitti:jiivee666 kirjoitti:Ai se olit sinä, ei sentäs bongailut aina mee huti. Onko sulla joku putkisto vekussa? Einä näyttäny vakio takapöntöltä?Johnny kirjoitti:jiivee666 kirjoitti:Klaukkalassa joku vihree b vectra irmelin maskilla ajeli ohi kun oli kääntymässä siit osuuspankin pihastaKattelinkin että tyylikkään näkönen veccu ampu perään
Joo se laitto siihen ykskutoseen kippoonsa sellasen tehokkaan bilteman tuuning pöntön.
Iltapäivällä Keimolanportin Nesteen länsipuolella (eli Helsinkiin päin) lähti viininpunainen B Zafira hinaamaan viininpunaista B Zafiraa, jossa suksiboksi katolla 
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
jiivee666 kirjoitti:En niin pitkää silmäystä siihen ehtinyt tehdä et oisin huomannu sen biltemasta olevanUndertaker kirjoitti:jiivee666 kirjoitti:Ai se olit sinä, ei sentäs bongailut aina mee huti. Onko sulla joku putkisto vekussa? Einä näyttäny vakio takapöntöltä?Johnny kirjoitti:jiivee666 kirjoitti:Klaukkalassa joku vihree b vectra irmelin maskilla ajeli ohi kun oli kääntymässä siit osuuspankin pihastaKattelinkin että tyylikkään näkönen veccu ampu perään
Ei aina kannata tuon underin juttuja ihan täydestä ottaa.
2.5" Simonssi cat-back siinä on.
Johnny, la gente esta muy loca.
Johnny kirjoitti:En niin pitkää silmäystä siihen ehtinyt tehdä et oisin huomannu sen biltemasta olevanjiivee666 kirjoitti:Undertaker kirjoitti:Ai se olit sinä, ei sentäs bongailut aina mee huti. Onko sulla joku putkisto vekussa? Einä näyttäny vakio takapöntöltä?jiivee666 kirjoitti:Johnny kirjoitti:Kattelinkin että tyylikkään näkönen veccu ampu perään
Onko se oikeesti ykskutonen konekkaan siinä?Johnny kirjoitti:Ei aina kannata tuon underin juttuja ihan täydestä ottaa.
2.5" Simonssi cat-back siinä on.
vittu tää lainaussysteemi hajos ihan kokonaa
jåå oishan se pitäny tajuta bilhelvete=svärje=simons
2,5 mjyllyjiivee666 kirjoitti: Onko se oikeesti ykskutonen konekkaan siinä?
Johnny, la gente esta muy loca.
Se olin minäTebi kirjoitti:Joku klubilainen ajo mun perässä tyylikkäällä ilmeisesti 3000:lla mustalla a-omegalla mun perässä tikkurilan jäähallin lähettyvillä tänään joskus puoli kolmen aikaan. Kukaan täältä?
A Omega
B Manta
B Manta
Eli onhan sielä voimaa pellin allaJohnny kirjoitti:2,5 mjyllyjiivee666 kirjoitti: Onko se oikeesti ykskutonen konekkaan siinä?
Noniin, mutta omega oli kyllä komia!_odou_ kirjoitti:Se olin minäTebi kirjoitti:Joku klubilainen ajo mun perässä tyylikkäällä ilmeisesti 3000:lla mustalla a-omegalla mun perässä tikkurilan jäähallin lähettyvillä tänään joskus puoli kolmen aikaan. Kukaan täältä?piti kanssa tänne kirjottaa että taisin jonkun lubilaisen nähä kun huomasin kilven taustan vectrastas
Astra G 2.0 Sport
Seat Exeo ST TDI Sport
Ex Vectrat A/B/C
Seat Exeo ST TDI Sport
Ex Vectrat A/B/C
Uusi Astra Jämsässä 
Hyvinkään pohjoisrampissa seisoi viininpunainen F-Astra sedan, jossa kylkiin maalattu mustalla ja valkoisella jonkinlaiset ralliraidat ja kontin päällä karmea tommisbillet -spoileri.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
-
Simo
- 'Diplomat'

- Viesti:
Joku oli Fronteransa pyöräyttäny aamulla 3-tiellä kaistojen väliin, jossain Nurmijärven - Hyvinkään tietämillä tais olla jos oikein muistan.
Oli kyllä pirun liukasta sen myönnän.. (mutta silti hieman huvitti kun neliveto-kuskit yleensä niin retostelee että eihän tällä mitään hätää ole ja näin siinä sit käy)
Oli kyllä pirun liukasta sen myönnän.. (mutta silti hieman huvitti kun neliveto-kuskit yleensä niin retostelee että eihän tällä mitään hätää ole ja näin siinä sit käy)
B Ascona '80 ja E Rekord '83