E Kadetin sisäpuhallin ei toimi
E Kadetin sisäpuhallin ei toimi
Ostin -89 vuoden E kadetin ja sisälämppäri toimi 1 ja 2 asennolla. Kolmoselle kun kytki, niin sammu koko puhallin.
Tänään olin kauppareissulle lähdössä niin pirun puhallin ei toimi enään ollenkaan. Ei muuta ku ikkuna auki (ah raitis pakkassää) ettei mee ruutu huuruun.
Puhallin ei ole äännellyt viimeksi toimiessaan mitenkään. Ainoa vika ollut se, ettei toimi ollenkaan sillä 3 nopeudella.
Osaisko joku neuvoa miten se pyöreä puhallin kytkin missä on myös takalasin lämppärin kytkin lähtee irti? Epäilen että se kytkin sekoilee.
Tänään olin kauppareissulle lähdössä niin pirun puhallin ei toimi enään ollenkaan. Ei muuta ku ikkuna auki (ah raitis pakkassää) ettei mee ruutu huuruun.
Puhallin ei ole äännellyt viimeksi toimiessaan mitenkään. Ainoa vika ollut se, ettei toimi ollenkaan sillä 3 nopeudella.
Osaisko joku neuvoa miten se pyöreä puhallin kytkin missä on myös takalasin lämppärin kytkin lähtee irti? Epäilen että se kytkin sekoilee.
Re: E Kadetin sisäpuhallin ei toimi
Onkos sulake ja kosketuspinnat missä kunnossa, ettei takkauilis sieltä...
Katoin sulakkeet fikkarin kanssa päälipuolisesti niin ei näyttänyt olevan yhtään lankaa poikki, mutta noistahan kannattaisi lähteä liikkeelle. Täytyy kävästä parkkiksella kattomas ne läpi.
tursas,
Kävin sulakkeet yksitellen läpi. Kaikki olivat ehjiä. Eritoten sulake nr. 12 mikä on sisäpuhaltimen sulake. Vaihdoin varmuuden vuoksi toisen tilalle, mutta ei auttanut.
Sisäpuhallin edelleen mykkänä.
Kävin sulakkeet yksitellen läpi. Kaikki olivat ehjiä. Eritoten sulake nr. 12 mikä on sisäpuhaltimen sulake. Vaihdoin varmuuden vuoksi toisen tilalle, mutta ei auttanut.
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
onkos siin nappulas 3 vai 4 asentoo? jos 4, toimiiko sillä edes? jos kolme, niin se katkasija on sökö, koska suurin nopeus on suoralla virralla.
Moro riisikippo,
Siinä on 4 asentoo jos 0 lasketaan mukaan. Ei toimi mikään asento eikä kuulu pihaustakaan puhaltimesta.
Itse epäilen vahvasti sitä katkasijaa.
Siinä on 4 asentoo jos 0 lasketaan mukaan. Ei toimi mikään asento eikä kuulu pihaustakaan puhaltimesta.
-
Vilderi
- OCF Member 2017
- Viesti:
Jos ei nurkissa ole toista, ota nykyinen irti, mene sisälle lämpimään ja pura se.
Ei ole rakettitiedettä sisällä, mutta vanhemmiten väsyy..
Purkaminen käy helposti, vika on todennäköisesti kontakteissa, jotka vaativat santapaperia.
Kasaaminen ei ole vaikea, itse joskus 13v purin ja sain toimimaan moitteitta.
Ei ole rakettitiedettä sisällä, mutta vanhemmiten väsyy..
Purkaminen käy helposti, vika on todennäköisesti kontakteissa, jotka vaativat santapaperia.
Kasaaminen ei ole vaikea, itse joskus 13v purin ja sain toimimaan moitteitta.
Mulla 9. puhallin 20 A, oikee sulake pitää löytää...ja pistää puhallin päälle...weedee kirjoitti:tursas,
"Jos ei nurkissa ole toista, ota nykyinen irti, mene sisälle lämpimään ja pura se."
Vilderi: tarkotat varmaan sitä sisälämppärin kytkintä etkä itse puhallinmoottoria?
Tursas: katoin auton ohjekirjasta oikeen sulakenumeron ja se oli toi 12. Kirjan mukaan 20A mutta edellinen omistaja oli pistäny siihen 30A sulakkeen
Vilderi: tarkotat varmaan sitä sisälämppärin kytkintä etkä itse puhallinmoottoria?
Tursas: katoin auton ohjekirjasta oikeen sulakenumeron ja se oli toi 12. Kirjan mukaan 20A mutta edellinen omistaja oli pistäny siihen 30A sulakkeen
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
katkasijassa vika tai sitten moottori sano kaput.. moottori on helpompi irrtottaa ja kokeilla suoralla virralla akusta.. jos toimii niin katkasija vaihtoon..weedee kirjoitti:Moro riisikippo,
Siinä pyöreässä katkaisijassa on sisäpuolella painettavat "klipsit"... jos on riittävän pitkä käsi, niin lähtee irti , kun joko kuskin tai pelkääjän puolelta työntää jalkatilasta käden sinne taakse ja tuntumalla puristaa klipsejä samalla ulospäin työntäen.
MB E220 CDI TA Premium Business Luxury -17,MB E220 CDIA PB Sport -11
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
Vitsi te ootte guruja...kiitos paljon avusta.
Ilmoittelen miten homma edistyy.
Ilmoittelen miten homma edistyy.