Vectran umpioista

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
TJV
'Admiral'
'Admiral'

Vectran umpioista

Viesti Kirjoittaja TJV »

Tervehdys opelistit

Olen viikon vanha Vectran omistaja ja suunnittelin jotain angel eyesejä piristääkseni ooppelin näköä, auto vm. 2001 ja siinä on alkuperäiset xenon lähivalot. Autojen parissa on tullut puuhasteltua paljon mut tämä on ensimmäinen oma ooppeli.

Mutta tältä palstalla luin että siihen ei saisi noita valoja. Eli jos tuning valot esim. JOM on tarkoitettu 99-02 vuosimalliin (B2?) sähköinenkorkeudensäätö valmius ja xenon valoille tyypilliset `linssit` Niin mitä eroja niissä on että ne ei kävis tuohon autoon jossa alk.per. xenonit? Jos eivät käy.. :bonk:

Kiitän jo etukäteen jos joku viittii vastata :worship:
**** ****** 2.5 V6
NOesc
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Re: Vectran umpioista

Viesti Kirjoittaja NOesc »

oma mielipiteeni.
anna niiden xenonien olla nokalla, ne on kohtalaisen harvinaisia vectrassa, ja on paremman näköiset enkelisilmät.. -(z)-
1.3OHC -81 / X20XEV -98
I know i dont know the right way..
Riisikippo
Minut on bannattu!

Viesti Kirjoittaja Riisikippo »

sama juttu, anna vaan olla alkuperäset! ei tartte tapella teinituningvalojen kanssa katsastuksessa.. pitkiin vaikka heität muuntosarjan jos lisää valoo haluut..
TJV
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja TJV »

Eipä niitten tuning valojen kans katastuksessa pitäs tarvita tapella jos on E-hyväksytyt ja sähkökorkeuden säätö (xenoneissa).. Lähinnä mulla auton rakentelussa on juurikin halu erottua massasta eli ei tarte kaupan pihasta rek.num. perusteella ettiä omaa autoo vaan sen huomaa jo kaukaa.. :) Toki asiallinen tuunaus on minun mieleeni enemmän kuin järjettömät korisarjat.. Ja amis tuning..
**** ****** 2.5 V6
Vastaa Viestiin