Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Eilen illalla lahdentielläja 9 tiellä tampereella ajeltiin peräkkäin Valkosen calibran kanssa, kyljissä oli isot opel motorsport tarrat ja tais myös Irmscher puskurit olla ja jotkut hellan takavalot.. foorumilaisia?
itse luistelin mustalla a omegalla
._.
Kirkkaanpunaisen J Astran perässä tuli ajeltua tovi Huopalahdesta Munkkivuoreen.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
J Astra? Missä välissä se I oli?
- Born to lose
- 'Senator'

Viininpunanen Vectra 2000 kolohongan k-marketilla ajeli vastaan klo 15 aikoihin
Astra Bertone Coupe Z22SE
Vectra B2 X18XE1
Calibra -91 C20XE ex
Astra F X20XEV ex
Astra F 1.6 8V ex
Vectra B2 X18XE1
Calibra -91 C20XE ex
Astra F X20XEV ex
Astra F 1.6 8V ex
Uusi Astra viime lauantaina Pälkäneentiellä. Kuskilla taisi olla vähän ongelmia niiden hurjien tehojen kanssa, kun heittelehti miten sattuu valoista lähtiessä 
Tuoltahan se selviää >> http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 5&t=147995jiivee666 kirjoitti:J Astra? Missä välissä se I oli?
Iisalmen sataman parkkipaikalle ilmestynyt siistihkö, mutta tuhannen romuksi ajettu kilvetön viininpunainen A-Omega. 
Jyväskylässä ajeli tänään pariinkin otteeseen vastaan kuin juuri kaupasta haettu valkoinen A-Corsa.
Joku naisihminen näkyi olevan ratin takana.
"Sculptural Artistry and German Precision"
Opel Vectra C2 1,8 (Z18XER) 2006
Mercedes-Benz E 220D 1996
Mercedes-Benz E 350CDI 4-Matic 2010
+Suzuki GSX750F 1999
Opel Vectra C2 1,8 (Z18XER) 2006
Mercedes-Benz E 220D 1996
Mercedes-Benz E 350CDI 4-Matic 2010
+Suzuki GSX750F 1999
Mä olen muuten nähnyt saman auton moneen kertaan Lahden ja Tampereen välillä.GreadR kirjoitti:Eilen illalla lahdentielläja 9 tiellä tampereella ajeltiin peräkkäin Valkosen calibran kanssa, kyljissä oli isot opel motorsport tarrat ja tais myös Irmscher puskurit olla ja jotkut hellan takavalot.. foorumilaisia?itse luistelin mustalla a omegalla
Ascona C x2: GL 20NE ja LS "Sprint" C20XE
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
Juujuu, sama vehjesmppa kirjoitti:Mä olen muuten nähnyt saman auton moneen kertaan Lahden ja Tampereen välillä.GreadR kirjoitti:Eilen illalla lahdentielläja 9 tiellä tampereella ajeltiin peräkkäin Valkosen calibran kanssa, kyljissä oli isot opel motorsport tarrat ja tais myös Irmscher puskurit olla ja jotkut hellan takavalot.. foorumilaisia?itse luistelin mustalla a omegalla
._.
Kuulemma jäällä selätetty..ascona_c kirjoitti:Iisalmen sataman parkkipaikalle ilmestynyt siistihkö, mutta tuhannen romuksi ajettu kilvetön viininpunainen A-Omega.
Signum 2.0t -03
Omega B2 Caravan 3.0 V6 sport -00
Kadett d 5d farkku 1.8 ohc -84
MB Sprinter w906 315 CDi -09
Omega B2 Caravan 3.0 V6 sport -00
Kadett d 5d farkku 1.8 ohc -84
MB Sprinter w906 315 CDi -09
Hkissä tuli bongattua tuolla Irmscherin vähän harvinaisemmalla korisarjalla varustettu hopea farkku vectra
eli siis tämmönen:

eli siis tämmönen:

Olikohan se eilen vai toissapäivänä töistä lähtiessä edessä jonossa mateli hopeinen B2 MV6 Simonssin putkistolla, tai no ainakin tarra oli takaloosterissa.
Johnny, la gente esta muy loca.
eilen oli kivistön ässän parkis tumman sininen zafira ja takalasis luki Great Dane tai jotaki sinne päi
Astra K 1.4T
Ex.
Vectra C2 2.8T
Vectra B2 2.5
Ex.
Vectra C2 2.8T
Vectra B2 2.5
Tänään oli jonkun G-astra simahtanu lepuskin teboilin kulmalle aika pahaan paikkaan .Muutama sentti ajotieltä.toivottavasti ei mitään väärää polttoainetta laittanu.Sit eilen hinas joku mitsu kehä 1:llä C-vectra farkkua.