Sutii Oy:n toiminta? Minkälaista palautetta annatte?
- Bull_Doser
- 'Admiral'

Itselläni ois aika varmaan kansi menossa sinne korjattavaks ja jostain kantautu huhu et sutiin väki ei oo aivan "rehellisiä"? Itse en tiedä kun en oo aikasemmin käyttäny sutii:n palveluja ja sen takia kyselen teiltä jotka ootte käyttäny kyseisen paikan palveluja. Onko niiden toiminta, palvelu ja huolto ihan kunnossa?
-
kadett2.0i
- 'Senator'

-
havericky
- 'Diplomat'

- Viesti:
Mode ettii urlit
http://www.opelclubfinland.net/forum/vi ... 50&forum=3
http://www.opelclubfinland.net/forum/vi ... 50&forum=3
Kerran olen käynyt ja oli ihan mielenkiintoinen paikka. Markolla oli kova kiire mutta kerkesin siinä kattelemaan hyllyjä ja kyllähän sieltä löytyy palikkaa. Tilaa vaan tosiaan sais olla enemmän...
Onneks asun itse ainakin tällä hetkellä sen verran lähellä että voin mennä käymäänkin jos jotain asiaa on. Jos vaan kerkeis kun on itsekin aina menossa!
Onneks asun itse ainakin tällä hetkellä sen verran lähellä että voin mennä käymäänkin jos jotain asiaa on. Jos vaan kerkeis kun on itsekin aina menossa!
Vielä on Gesee jäljellä, vielä tulee kauniita päiviä...
Olen atk alalle ja itselle tulee sähköpostia ja tarjouspyyntöjä useita kymmeniä päivässä. Kyllähän niihin ehtisi vastata jos aikaa riittäisi myymälämyynnistä ja tuki/huolto palveluista! Sutiin kannattaisi miettiä parempien hinnastojen tekemistä nettiin, näin säästyis aikaa turhilta sähköposti kyselyiltä.
Tosta sähköpostihommasta hiukan..
Ei varsinaisesti koske juuri topicin aiheena olevaa firmaa mutta kuitenkin..
Jos firmalla on sähköpostiosoite joka on asiakkaan saatavilla niin olisi kohtuullista että sitä(-kin) kautta saisi jotakin palvelua.
Tiedän jo omistakin kokemuksista että pienissä ja vähän isommissakin yrityksissä on usein mahdottoman paljon tekemistä ja kiirettä pukkaa..yrittäjä saa painaa lähes yötäpäivää töitä jne jne mutta ei se oikein riitä perusteluksi sille että sähköpostikyselyihin ei vastata.
Jotkut yritykset hoitavat tämän asian niin että silloin kun kiire painaa päälle niin sähköpostikyselyn lähettäneelle asiakkaalle lähetetään tavallaan "kuittaus" siitä että asia on noteerattu ja siihen palataan heti kun on mahdollista. Kokemusteni mukaan tämä ei vie kohtuuttomasti aikaa..mutta asiakas tietää että asia on edes jollakin tasolla hoidossa ja sekin on jo paljon se verrattuna siihen että asiakas ei edes tiedä onko Spostia ylipäätään luettu..tai onko se edes mennyt perille!
Puhelin on toki useimmiten hyvä väline hoitaa asioita..mutta esim itse joudun aika-ajoin hoitamaan olosuhteiden pakosta asioita sähköpostina..välillä kun ainoa mahdollisuus toimia on yöllä niin puhelin on vähän huono väline silloin..
Itseasiassa olenkin aina välillä "testannut" eri firmojen palvelualttiutta sillä että olen tarkoituksella ensin lähestynyt sähköpostilla ja jos siihen saa asiallisen vastauksen kohtuullisessa ajassa niin sen jälkeen olen käyttänyt joko puhelinta tai mennyt itse paikanpäälle. Sen olen huomannut että lähes aina sähköpostikyselyihin vastaavassa yrityksessä saa myös puhelimitse ja paikanpäällä huomattavasti parempaa palvelua kuin niissä jotka eivät meiliin vastaa. Ja vastaukseksi riittää myös se "asia on noteerattu..palaan asiaan heti kun mahdollista.."-meili.
Sitä olen usein ihmetellyt miksi jotkut yritykset ylipäätään ilmoittaa nettisiviullaan sähköpostiosoitteita asiakkaille jos ei ole edes tarkoitusta käyttää sähköpostia asiakaspalveluun?! Säästyisi meinaan paljon aikaa jos ei tarvitsisi noita "turhia" kyselyitä edes poistaa sähköpostista..
Ääriesimerkki lienee yritykset joiden nettisivuilla on jopa rakennettu erilaisia "systeemejä" (linkkejä..vai mitä ne nyt on..
) joiden avulla voi suoraan lähettää kyselyitä ilman että tarvitse edes omaa Spostia käyttää..ja SILTI ei koskaan saa mitään vastauksia kyselyihinsä..höh!!
Ei varsinaisesti koske juuri topicin aiheena olevaa firmaa mutta kuitenkin..
Jos firmalla on sähköpostiosoite joka on asiakkaan saatavilla niin olisi kohtuullista että sitä(-kin) kautta saisi jotakin palvelua.
Tiedän jo omistakin kokemuksista että pienissä ja vähän isommissakin yrityksissä on usein mahdottoman paljon tekemistä ja kiirettä pukkaa..yrittäjä saa painaa lähes yötäpäivää töitä jne jne mutta ei se oikein riitä perusteluksi sille että sähköpostikyselyihin ei vastata.
Jotkut yritykset hoitavat tämän asian niin että silloin kun kiire painaa päälle niin sähköpostikyselyn lähettäneelle asiakkaalle lähetetään tavallaan "kuittaus" siitä että asia on noteerattu ja siihen palataan heti kun on mahdollista. Kokemusteni mukaan tämä ei vie kohtuuttomasti aikaa..mutta asiakas tietää että asia on edes jollakin tasolla hoidossa ja sekin on jo paljon se verrattuna siihen että asiakas ei edes tiedä onko Spostia ylipäätään luettu..tai onko se edes mennyt perille!
Puhelin on toki useimmiten hyvä väline hoitaa asioita..mutta esim itse joudun aika-ajoin hoitamaan olosuhteiden pakosta asioita sähköpostina..välillä kun ainoa mahdollisuus toimia on yöllä niin puhelin on vähän huono väline silloin..
Itseasiassa olenkin aina välillä "testannut" eri firmojen palvelualttiutta sillä että olen tarkoituksella ensin lähestynyt sähköpostilla ja jos siihen saa asiallisen vastauksen kohtuullisessa ajassa niin sen jälkeen olen käyttänyt joko puhelinta tai mennyt itse paikanpäälle. Sen olen huomannut että lähes aina sähköpostikyselyihin vastaavassa yrityksessä saa myös puhelimitse ja paikanpäällä huomattavasti parempaa palvelua kuin niissä jotka eivät meiliin vastaa. Ja vastaukseksi riittää myös se "asia on noteerattu..palaan asiaan heti kun mahdollista.."-meili.
Sitä olen usein ihmetellyt miksi jotkut yritykset ylipäätään ilmoittaa nettisiviullaan sähköpostiosoitteita asiakkaille jos ei ole edes tarkoitusta käyttää sähköpostia asiakaspalveluun?! Säästyisi meinaan paljon aikaa jos ei tarvitsisi noita "turhia" kyselyitä edes poistaa sähköpostista..
Ääriesimerkki lienee yritykset joiden nettisivuilla on jopa rakennettu erilaisia "systeemejä" (linkkejä..vai mitä ne nyt on..
Itse olen yrittänyt muutaman kuukauden saada sutiilta saksa MV6 omegaa alle mutta vieläkin vaan ajelen vanhalla 2 litraisella =( Pelkkiä tyhjiä lupauksia ja ihme pomputtelua puhelimessa. Yhtenä päivänä soitin sutiille 5 kertaa ja joka kerta sama juttu eli soita 10 min päästä uudestaan, markolla kiire. Alkaa käämit palamaan eli ehdottakaa luotettavaa puljua joka hommaisi Saksa ompun alle. Yhdestä paikasta jo tarjottiin mutta 8500e hinta -95 MV6 manualista suomeen tuotuna on mielestäni liikaa.
Kysyppä vaikka täältä vaihtoehtohintaa:On 2003-09-12 22:15, mmyllyri wrote:
Itse olen yrittänyt muutaman kuukauden saada sutiilta saksa MV6 omegaa alle mutta vieläkin ..
Yhdestä paikasta jo tarjottiin mutta 8500e hinta -95 MV6 manualista suomeen tuotuna on mielestäni liikaa.
http://www.autohamburg.com
Näkyy listoilla olevan MV6 -94 6800 € plus
pari muuta Omega 2.5V6 mallia