Pk-seutu aluemiitti: su 18.1.
Re: Pääkaupunkiseudun aluemiitti: 7.1. ja 17.1.
Onkos ketään menossa huomenna katsomaan sitä VM-motorsport-näyttelyä ennen Kessalle menoa?
Tänään tuli käytyä, suosittelen.
Hyvää vastapainoa lasikuitupuskureille.
Hyvää vastapainoa lasikuitupuskureille.
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
- AP-race/lake
- 'Senator'

hyvä miitti !!! 
Ei päässyt/jaksanut, koko päivä matalalentoa ja tyhjäkäynnin toimimattomuutta ihmetellessä 
Guns and Ammo
Autoilua vuodesta 1988
Autoilua vuodesta 1988
ketä oli/paljon oli porukkaa?
ite olin töissä...
ite olin töissä...
Olisiko ollut jotain 9 henkilöä paikalla ainakin sinne päin.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Joo, oli hyvä miitti, helppo oli olla paikalla ns. ensikertalaisena
Eiköhän sitä saavuta kahvittelemaan jatkossakin
Eiköhän sitä saavuta kahvittelemaan jatkossakin
Kiitokset vain kaikille mukana olleille. Hyvä miitti oli ja mukava oli nähdä uusia kasvojakin.
Parkkipaikalta lähtiessä huomasi, että on takavetosia oli ollut paikalla
Parkkipaikalta lähtiessä huomasi, että on takavetosia oli ollut paikalla
Func Crew member | Skoda Superb
http://www.facebook.com/funccrew
http://funccrew.kuvat.fi
Kertokees etelän pojat mistä saa opel originel osia täältä päin? Ja millon teillä on seuraava miitti.... Oon uusi täälllä päin eikä oo kyllä mitään hajuu mistä löytyy mitäkin? 
Calibra 8v ja joku vag....
Alkuperäisiä Opel-osia saa hyvin mm. etenkin Automuovi-Osatoimituksesta Helsingin Konalassa Hankasuontiellä: http://www.automuovikem.fi/ sekä myös Ekegreniltä: http://www.yritysopas.com/tiedot/erikoi ... kegren-ky/ Espoosta Kehä III:n varrelta. Ja tietysti myös marmoritiskeiltä Metro-Autosta ja LänsiAutosta ja Magneetista.Tontza96 kirjoitti:Kertokees etelän pojat mistä saa opel originel osia täältä päin? Ja millon teillä on seuraava miitti.... Oon uusi täälllä päin eikä oo kyllä mitään hajuu mistä löytyy mitäkin?
Tästä ketjusta selviää kyllä nuo miittiajankohdat, seuraava normaali Pääkaupukinseudun aluemeetti olisi normaalin tavan mukaan 4.2.2010 Espoon Nihtisillan ABC:lla 1-tien ja kehä II:n risteyksen lähellä eli kuukauden ensimmäisenä torstaina tuolla Espoossa. Sitä ennen kuitenkin ensi lauantaina yhteismeetti Kanta-Hämeen Opelistien kanssa Hyvinkään Agri-Marketin edessä ja ABC:llä, siitä enemmän infoa toisessa ketjussa tällä alueella.
(edit: yhteismeetin päivä korjattu, hyvä huomio, itse olin tuon jotenkin sisäistänyt ihan väärälle päivälle... kuvittelin itse sen olevan sunnuntaina...)
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Re: Pääkaupunkiseudun aluemiitti: 4.2. ja 21.2.
^ Lauantaina, EI sunnuntaina!
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Mä lähen kohta vetämään omaa yksinäistä letkaa kohti Hyivnkäätä... reitti kulkee Hyrylän kautta. 
hyvinhän tulit perille omalla letkallahudu79 kirjoitti:Mä lähen kohta vetämään omaa yksinäistä letkaa kohti Hyivnkäätä... reitti kulkee Hyrylän kautta.
omega 02 farkku 2.6 elegance sport man
Jep!
Mäkin pääsin perille bensahuuruilla... tai melkein, olihan tankissa vielä 4 litraa...
Mäkin pääsin perille bensahuuruilla... tai melkein, olihan tankissa vielä 4 litraa...
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)