tietääkö kukaan mistä saa tuohon alkuperäseen hellan umpioon noita xenon polttimon pidikkeitä?
itsellä toinen paskana ja opelilta saa vain koko umpion,aivan järetöntä!!!
entäs onko tietoa jos vaihdan alkuperästen tilalle nuo tumma optiikat,niin pelaako niissä nuo automaattiset korkeuden säädöt / käyvätkö suoraan paikalleen umpioon??
ja mistä olette ostaneet tummaoptiikoita suomesta? ja minkä merkkiset istuvat hyvin paikalleen / toimiva valokuvio??
omega b vm.97 D2S + H7 Hella umpio
Re: omega b vm.97 D2S + H7 Hella umpio
Ei ole tietoa, mistä varsinaisesti saisi ostaa pelkkiä pidikkeitä, mutta mulla on tossa B-Omegan apukuskin puoleinen Depo:n xenon-tarvikeumpio ylimääräisenä (korkeudensäätömoottorin tanko umpion sisältä rikki), joten siitä joutaisi ehkä tuollaisen osan myymään, jos se sattuu olemaan sopiva...
Ei taida saada tummaoptiikkaumpioita mistään suomalaisesta kaupasta. Saksasta noita näyttää porukat tilailevan. Itse teen juuri muutosta omiin alkuperäisiin maalaamalla sisuskalut. D2S -kannalla olevia tummaoptiikoita saa tuskin edes Saksasta. Tummaoptiikoiden polttimokannat ovat H1 (lyhyt) ja H7 (pitkä).
Itselläni kokemusta Saksasta tilatuista Depo:n kromipintaisista xenon-umpioista. Heittämällä menivät paikalleen. Ballastien kiinnityspisteitä umpiossa piti vain viilailla. Ei oltu kaikkia koloja tehty. Mulla ainakin korkeussäätömoottorit menivät paikoilleen normaalisti. Ne täytyy siis vaihtaa vanhoista umpioista uusiin. Valokuvio on ehkä hiukan omituinen alkuperäisiin Hella:n umpioihin verrattuna, mutta kyllä niillä ajelee.
Ei taida saada tummaoptiikkaumpioita mistään suomalaisesta kaupasta. Saksasta noita näyttää porukat tilailevan. Itse teen juuri muutosta omiin alkuperäisiin maalaamalla sisuskalut. D2S -kannalla olevia tummaoptiikoita saa tuskin edes Saksasta. Tummaoptiikoiden polttimokannat ovat H1 (lyhyt) ja H7 (pitkä).
Itselläni kokemusta Saksasta tilatuista Depo:n kromipintaisista xenon-umpioista. Heittämällä menivät paikalleen. Ballastien kiinnityspisteitä umpiossa piti vain viilailla. Ei oltu kaikkia koloja tehty. Mulla ainakin korkeussäätömoottorit menivät paikoilleen normaalisti. Ne täytyy siis vaihtaa vanhoista umpioista uusiin. Valokuvio on ehkä hiukan omituinen alkuperäisiin Hella:n umpioihin verrattuna, mutta kyllä niillä ajelee.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
mullakin ilmeisesti ne tangot poikki kun heijastin pinnat heiluu...onx siinäD2S polttimolle kiinike? eli pyöreä mikä käännetää n.vartti kierros kiinni? jos on niin ostan kun kerrot hinnan? ite meinasin noita MTT-Tradingin myymiä keulalle,eli sullakin automaattinen korkeuden säätö? ja se myös säätää valoja? mites meinasit maalata alk.peräset? itellä käynny sama mielessä...Nalen kirjoitti:Ei ole tietoa, mistä varsinaisesti saisi ostaa pelkkiä pidikkeitä, mutta mulla on tossa B-Omegan apukuskin puoleinen Depo:n xenon-tarvikeumpio ylimääräisenä (korkeudensäätömoottorin tanko umpion sisältä rikki), joten siitä joutaisi ehkä tuollaisen osan myymään, jos se sattuu olemaan sopiva...
Sulla varmaankin nämä sieltä poikki, kuten oli mullakin -->http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... valitangot
Siitä uudet kestävemmät kehiin. Nyt tosta tarvikeumpiosta se osa, mihin tulee siis se säätömoottorin tanko kiinni, mutta ei siitä enempää, kun ei ole tärkeä tässä jutussa...
Eli siis tarkoitat sitä osaa, missä on kolme hakasta ja tulee tavallaan polttimon päälle. Polttimo siis tulee itse umpion ja tämän osan väliin, vai?
Jos puhutaan samasta osasta, niin kyllä tuossa yksi ylimääräinen on.
Siitä uudet kestävemmät kehiin. Nyt tosta tarvikeumpiosta se osa, mihin tulee siis se säätömoottorin tanko kiinni, mutta ei siitä enempää, kun ei ole tärkeä tässä jutussa...
Eli siis tarkoitat sitä osaa, missä on kolme hakasta ja tulee tavallaan polttimon päälle. Polttimo siis tulee itse umpion ja tämän osan väliin, vai?
Jos puhutaan samasta osasta, niin kyllä tuossa yksi ylimääräinen on.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.