Mikä ooppelissa kiehtoo ?

Keskustelua Opeleista
Lukittu
yggone
'Kapitän'
'Kapitän'

Mikä ooppelissa kiehtoo ?

Viesti Kirjoittaja yggone »

Aattelin luoda tälläse aiheen... en nyt löytänyt etsimisellä et jos tälläne on ollu/on ni saa lukottaa. Tai jos on turha :lukko:

Mutta siis Miksi ooppeli ? Mikä saa saa aina uudestaa ja uudestaan väsään sen kans ? :food:

Oma "syy" on et sattu hieno ja halpa auto tielle ja sattus olemaan ooppeli, no siitähä kaikki innostus ja alko heittää sitä normi läppää et autos o iha peeaska, tollasta vähän aikaa kuuntelin kavereilta ja perheeltä myös ni päätin: kyllähä mä prkl tosta väännän toimivan ja hyvän auton :D

Et vähän sil meiningil meen et näytän muil et ne ol vääräs :D ja siit sit ooppelimsi iskenny ku mun mielest ne poikkee vähän massasta hyvällä tavalla. :D
Opel Kadett e 1,8i
-Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä-

Ope:Tiedäks sä mitä tapahtuu ku sä pistäs kätes paskaan ? Mä:noo? Ope: Se leviää <-- reilu meininki koulussa :D
Wasu
OCF Member 2019

Re: Mikä ooppelissa kiehtoo ?

Viesti Kirjoittaja Wasu »

No itellä ainakin se että niitä on ollut käsissä monia eri malleja ja tietotaitoakin jäänyt niistä jonkun verran niin tullut sitten aika merkkiuskolliseksi vuosien mittaan -(z)- Esim helppoa korjata ja huoltaa kun tietää vähän tyyppivioista sun muista. Ja tietysti se mitä itse ei tiedä/uutta ja ihmeellistä tulee vastaan niin foorumilta yleensä vastauksen siihen saa. Joten kyllä tämä foorumin "tuki" on myös yksi painava tekijä miksi opeleissa olen vahvasti pysynyt ja tulen pysymään. onhan ooppelilla myös hienoja automalleja esim, mun mielestä calibra on yks hienoimman muotoilun omaavista sarjatuotantoautoista maailmassa.
:J:J
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja :J:J »

Ei paljoa ole vaihtoehtoja kun ajattelee 90-> valmistuneita autoja kun siis käyttöautoksi hommataan noin niinkuin hinta-ulkonäkö-laatu-ajettavuus-mukavuus-mielenkiintoisuus -sektorilla.
MantaGsi
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja MantaGsi »

Kyllä se on ympyrä ja salama, ruveta ajama :peukku: -(z)-
-Hylättyjen Opelien loppusijoituspaikka-
Ascona A/B x3 //Manta B//Rekord E2 x2//Omega B x3//Frontera//Vectra C2 V6
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
yggone
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja yggone »

Katsos katsos :o vähä ot: onk täs foorumi toiminnas eroo ku käyttää esim operaa ? :bonk:

Mut jos kerta on toine vastaava ni saapi tän heittää menemään :)
Opel Kadett e 1,8i
-Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä-

Ope:Tiedäks sä mitä tapahtuu ku sä pistäs kätes paskaan ? Mä:noo? Ope: Se leviää <-- reilu meininki koulussa :D
Ari-S
OCF Member 2019

Viesti Kirjoittaja Ari-S »

juu jatketaan vanhaan
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Lukittu