Pohjois-Karjalan alue miitti. Seuraa ajankohtaa ja paikkaa viimeiseltä sivulta
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

Re: Pohjois-Karjalan miitit kuun 1:n sunnuntai marjalan ABC
kenen b-vekara oli lakan parkissa (pamilonkadula), mun astran vieressä?
Kaliscruisingin tarraa ja jtn muuta tarraa kyljissä, jonkinmoinen korisarja ja ISO takasiipi.
Kaliscruisingin tarraa ja jtn muuta tarraa kyljissä, jonkinmoinen korisarja ja ISO takasiipi.
Saab 9-5 2.0T Linear Pro 2006
ChiEf ajeli jossakin tuossa ruutukaava-alueella lapanen pystyssä virman autolla.... Kuhan töistä pääset niin otahan 
Zafira C A14NET -18
Exät: Vectra B X18XE -98, Vectra B 1.6 1998, Kadett C 1.2, Corsa A 1.2ST -89, Zafira B Cosmo -06 Z18XER
Exät: Vectra B X18XE -98, Vectra B 1.6 1998, Kadett C 1.2, Corsa A 1.2ST -89, Zafira B Cosmo -06 Z18XER
Pitihän se morjenstaa kun tuttujakin näkyy välistä töissä..CableGuy kirjoitti:ChiEf ajeli jossakin tuossa ruutukaava-alueella lapanen pystyssä virman autolla.... Kuhan töistä pääset niin otahan
Opel Monza 2.2E -86
Opel Kadett C 4D Sedan -79
Opel Astra 1.9 CDTi Wagon OPC Line AT6 -07
Opel Vectra 2.0 Turbo STW -05
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
Olkos se temevee joka ajeli 12.15 kuopiontiellä kaupunkiin päin karjalaisen kohilla... olin hauvojen kanssa lenkillä siin.. 
^ Olin joo, piti käydä ruokiksella kotona nukkumassa vähän 
Huomasin mutta älysin vasta kohdalla.
Taisin kans temeveen bongata, kovaa vauhtia painelit kuopiontielle päin. Bromanin valoissa tulit vastaan aika tarkalleen 11.30 
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

ei kaitse väsyttänä papparaista? HAHAHAAHtemevee kirjoitti:^ Olin joo, piti käydä ruokiksella kotona nukkumassa vähän
No prkl!!J.Toivanen kirjoitti:ei kaitse väsyttänä papparaista? HAHAHAAHtemevee kirjoitti:^ Olin joo, piti käydä ruokiksella kotona nukkumassa vähän
Kyllä muuten väsytti ja syykin selvis. Viime yönä ei sit tarvinnu enää nukkua, kun sai juosta pöntöllä vartin välein
Rapulasta selvis ihan kunnialla, mutta ai jestas että tämmönen täystyhjennys-mahatauti vetää voimat pois.
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

Ilimankos itelläki ollunna mahassa hieman "normaalista" poikkeava olotila... Sattana sun kinkereides kanssatemevee kirjoitti:No prkl!!J.Toivanen kirjoitti:ei kaitse väsyttänä papparaista? HAHAHAAHtemevee kirjoitti:^ Olin joo, piti käydä ruokiksella kotona nukkumassa vähän
Kyllä muuten väsytti ja syykin selvis. Viime yönä ei sit tarvinnu enää nukkua, kun sai juosta pöntöllä vartin välein![]()
Rapulasta selvis ihan kunnialla, mutta ai jestas että tämmönen täystyhjennys-mahatauti vetää voimat pois.
Taisipa olla miun auto, emäntä viskas gonabeachille ku alko tuo rantalomaChiEf kirjoitti:Oliko Pav-e:n Omega tänään iltapäivästä Uuron Shellillä? Kovasti tutun oloinen Omega oli parkissa siinä..
Vectra C2 Z19DTH '06
MB W212
MB W212
Niinhän se muuten taisi olla SE maanatai, Ite kävin siitä reittiluvat kelkkaan ostamassa, oottelin siinä kelekan päällä kun emäntä haki käteistä Lehmosta.Pav-e kirjoitti:Taisipa olla miun auto, emäntä viskas gonabeachille ku alko tuo rantalomaChiEf kirjoitti:Oliko Pav-e:n Omega tänään iltapäivästä Uuron Shellillä? Kovasti tutun oloinen Omega oli parkissa siinä..
Opel Monza 2.2E -86
missäs komppaniassa pave on?
ite toistaseks sissiK särmin taistelija, ainakin veksissä.
haha mieki olin sissik:ssa vähän aikaa p-kaudella oisinko kuukauden ollu ensin ehk:ssa ja siit sitte siirtivät miut loppu p-kaudeks sissik:honThemazgu kirjoitti:missäs komppaniassa pave on?
4x4
Ehk:ssa oon kun ajattaavat sen CE-kortin..Themazgu kirjoitti:missäs komppaniassa pave on?
Vectra C2 Z19DTH '06
MB W212
MB W212
Pav-e kirjoitti:Ehk:ssa oon kun ajattaavat sen CE-kortin..Themazgu kirjoitti:missäs komppaniassa pave on?
onkos pav-e:lla jo C-kortti pohjilla? Nimittäin jos ei oo nii eivät ajata CE-korttia ja tekeevät vaan vuoden C-kuskin, niin kävi aika monelle jotka luulivat miun saapumis erästä saavansa CE-kortin...
4x4