Yritin pitkään etsiä sitä kuvallista ohjetta taka-ovipahvien purkuun jonka täältä joskus löysin.. mutta tuloksetta.
eli onko kellään linkkiä ohjeisiin mitenkä takaovipahvit tulisi fiksusti purkaa?
Ja kiinostusta on nimenomaan takakaiuttimien vakiopaikkaan.. et minkämoisella modauksella sinne saa istutettua 6.5" erillissarjan.
Vakiokaiuttimet lienevät 5.25".. mutta oishan tuo kiva saada nuo entiset etukaiuttimet myös käyttöön, ku kerta on tuo 4 kanavainen vahvistinkin vielä.
Vectra B takaovipahvien purku ja kaiuttimien asennus
- Migself
- 'Admiral'

Vectra B takaovipahvien purku ja kaiuttimien asennus
Hazi the white bastard dslwgn ft. Opc
Re: Vectra B takaovipahvien purku ja kaiuttimien asennus
Tuossa ei ole mitään kummallista ole. Avaat sisäkahvan ruuvit ja oven alareunasta pari ruuvia. Muuten ovi on klipsuilla kasassa.
Hankalinta tuossa on ikkunaveivin irrottaminen, joka on kiinni sellaisella hevosenkengän muotoisella sokalla. Kankaanpalalla tai pienellä ruuvimeisselillä lähtee. Itse olen suosinut ruuvimeisseliä.
Sitten vaan nyppäät pahvin alareunan klipseistään irti ja 'nostat' pahvin pois. Sähköjohdot tietysti irti myös. Samalla kannattaa tarkistaa oven johtosarjan kunto. Yleensä näissä murtuvat haitarikumin alta.
En ole mikään hifisti, edelliseen autoon pisti kaverilta saadut jotkut Pioneerin 5.25" koksut. Meni ihan suosiolla vakiopaikalle.
Hankalinta tuossa on ikkunaveivin irrottaminen, joka on kiinni sellaisella hevosenkengän muotoisella sokalla. Kankaanpalalla tai pienellä ruuvimeisselillä lähtee. Itse olen suosinut ruuvimeisseliä.
Sitten vaan nyppäät pahvin alareunan klipseistään irti ja 'nostat' pahvin pois. Sähköjohdot tietysti irti myös. Samalla kannattaa tarkistaa oven johtosarjan kunto. Yleensä näissä murtuvat haitarikumin alta.
En ole mikään hifisti, edelliseen autoon pisti kaverilta saadut jotkut Pioneerin 5.25" koksut. Meni ihan suosiolla vakiopaikalle.
Toyota Corolla 2006 1.6 A