Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Mikähän voisi olla vikana kun toinen (oikea) etupyörä on n. 1,5-3 cm lähempänä lokasuojan kaarta kuin toinen... Vaihdoin 1.6i:hin gsi:n tolpat sekä myöhemmin vielä kybin uudet iskarit ja madallusjouset... Näistä huolimatta oikea etupyörä on vieläkin lähempänä lokasuojan kaarta... Ei siinä muuten mutta vasemmalle käännettäessä rapii kiinni...
On 2002-07-04 09:58, markusj wrote:
Mikähän voisi olla vikana kun toinen (oikea) etupyörä on n. 1,5-3 cm lähempänä lokasuojan kaarta kuin toinen... Vaihdoin 1.6i:hin gsi:n tolpat sekä myöhemmin vielä kybin uudet iskarit ja madallusjouset... Näistä huolimatta oikea etupyörä on vieläkin lähempänä lokasuojan kaarta... Ei siinä muuten mutta vasemmalle käännettäessä rapii kiinni...
Sulla on joskus karautettu kiville se, ja todennäkösesti on alatukivarsi revenny irti, ja sen on sitten joku toivoton tumpelo hitsannu kiin takas väärään paikkaan.
Näin ainakin kävi mulle tossa talven ensi liukkailla.
Tää on vaan mun arvaus.
<font size=-1>[ This Message was edited by: petsku73 on 2002-07-04 15:17 ]</font>
olen muutaman kaddun nyt tehnyt (väärin?) eli olen laikannu mädät veke ja laittanut uutta peltiä (paksua) tilalle ja hepannut tukivarren "käpälät" suoraan uuteen peltiin... lisäksi yhteen laitoin lisä "palkin" vahvistuksex... katastus miehet on kyllä ollut tyytyväisiä! mutta kauan tollanen sitten kestää....
Voihan se tietysti olla, mut ei oo ainakaan katsastusmiehet koskaan mitään sanoneet. Enkä muista että olisin noilla 1,6i:n tolpilla sitä huomannut... Voiko olla että oon kasannut ton tolpan yläosan väärin?