Tuo ristikko modi näyttää hyvältä, mutta epäilen, että se vaikuttaa aika paljon valokuvioon. (Oikeastaan sen on pakko vaikuttaa) ja ei varmaankaan kovassa syynnissä ole laillinen, vaikka jollakin olisi katsastuksessa mennyt läpi. Vai muutoskatsastettiinko kyseiset valot (En kyllä tiedä tarvitseeko).G.T.S kirjoitti:Joo no lopputulos on hyvä mut ei laillinen ja tolla ristikolla taataan laillisesti se et umpio on pimeenä aivan musta,oon siis nähnyt noin tehdyn umpion. Mut kukin omalla tyylillään et tolla samankokoisella palalla kuin mulla tekee kyllä noi astran umpiot mut ite tekisin ton ristikon.Nilemma kirjoitti:Anteeksi sivusta huutelu, mutta tuossa G.T.S:n tuotokset: http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... &start=345 Kaunista katseltavaa.Minä kalvotin kokeilumielessä vain takavalojen vilkkuosan, mutta siinäkin kalvo vaikutti laadukkaalta.
Maalaisjärjen mukaan: jos heijastintekniikkaa käyttävään valoon laittaa heijastimen keskelle heijastamattomia paloja, niin ei ainakaan valokuvio ole sama kuin ennen.