rekkari

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
vehje
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja vehje »

Auto on tossa varmaan ens kuussa lähössä talveks seisontaan ja samalla ruostemassaukseen/paikkaukseen ja oon tässä kypsytelly ajatusta jos samalla silottais takaluukun. Se tarkottaa sillon sitä, että takarekkarin paikan joutuis kans vaihtamaan, seuraava vaihtoehto ois kiinnitys puskuriin. Mut mielestäni oon joskus kuullu, et siihenki on olemassa tietty laki/säädös, mut en ainakaan searchilla löytäny...Et jos joku tietää ni voisko jakaa tietojaan missä kohtaa kilven on oltava? Esim. korkeus maasta vai voiko olla ihan puskurin alareunassa tms.?
Hakola
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Hakola »

Rekkarin valo on ainaki pakollinen takakilvessä. Mulla oli B-asconassa aikoinaan takakilpi noin 35cm:n korkeudella maasta valolla varustettuna ja hieman sivussa auton keskilinjasta ja kyllä siihen pari-kolme kertaa leima tuli eikä mitään mutistu. Mutta kai tällekin on oma säädös olemassa? Riippuu suikkalakista...
http://personal.inet.fi/cool/rami.hakola/Ascona1.jpg

Sen minkä nuorena varastaa sen vanhana omistaa. :smile:

<font size=-1>[ This Message was edited by: Hakola on 2003-09-13 19:34 ]</font>
Jaakko-
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jaakko- »

Tuolla on jotaki juttua rekisteri kilven paikasta--> http://www.opelclubfinland.net/forum/vi ... 8&forum=10
vehje
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja vehje »

Jesh, no nyt tiedän taas vähän enemmän..
puerco
'Kapitän'
'Kapitän'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja puerco »

Noinhan se on ihan kuningas.. :smile: ;D

Kuva
Puerco.kuvat.fi
Porsche 911 Carrera C4
@ Puerco
Vastaa Viestiin