Outo Astra Jyväskylässä.

Keskustelua Opeleista
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja »

On 2003-09-13 21:15, Azzyyr wrote:

No kyllä se ainakin minun pääni käänsi, ei muuten olisi tämäkään threadi syntynyt.... :wink:
Aivan..ja minun myös..heti kun aikoinaan näin siitä ekat kuvat..

Mutta pointti onkin siinä että sinä ja minä ollaan varmaankin keskimääräistä enemmän kiinnostuneita autoista,joten silmä huomaa heti tuollaiset asiat :smile:

"tavallinen tallaaja" sitävastoin reagoi siten kuin tuossa aiemmin kerroin..

Ja myönnän kyllä senkin että coupen ulkonäkö oli yksi syy..joskin vähäisin niistä syistä..miksi coupesta luovuin..

Ja samaan hengenvetoon totean että aina kun ekan coupeni täällä kotikulmilla näen liikenteessä niin totean että kyllä muuten on sitten näyttävän näköinen auto :smile:

Jännä muuten miten paljon pelkkä väri vaikuttaa ulkonäköön..meinaan vaan että tämä kun seuraava coupe oli sitten eri värinen niin se ei kyllä erotu ollenkaan niin edukseen liikenteessä..nimittäin joka kerta kun se on tullut vastaan liikenteessä niin ite en ole edes huomannut ennenkuin vaimo on asiasta sanonut..että värillä on siis väliä :smile:
Azzyyr
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Azzyyr »

No joo, tuossa on kyllä ajatusta.
Esimerkiksi kyseisen Astran kohdatessa ei vaimo vieressä etupenkillä kyseistä autoa edes huomannut.... :roll:
juniper
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja juniper »

[/quote]

Esimerkkinä tästä tarina jonka entisen turbo-coupeni myynyt heppu kertoi:
Uuden karheaan Turbo-coupeen oli juuri laitettu hintalappu ja joku hemmo oli samaan aikaan odottelemassa omaa 1.8 Astraansa huollosta ja hintalapun huomattuaan paineli myyjän puheille hämmästyneenä..lähes tuohtuneena sanoen "MITEN TUOSSA VOI OLLA TUOLLAINEN HINTA..sehän on aivan samanlainen kuin minun huollossa oleva Astrani.."

No..samoin varmaan ajatteli sen coupen sitten ostanut kaveri..tosin varmaan aivan päinvastaisesta syystä :smile:
[/quote]

Ja tarinalle on jatkoa: Kyseinen ihmettelijä veti pienet herneet nenään kun huomasi, että coupe ilmestyikin samalle parkkipaikalle melkein naapuriin :grin:
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja »

On 2003-09-15 10:02, juniper wrote:

Ja tarinalle on jatkoa: Kyseinen ihmettelijä veti pienet herneet nenään kun huomasi, että coupe ilmestyikin samalle parkkipaikalle melkein naapuriin :grin:
"tarkemmin ajatellen..se oli sille ihmettelijälle ihan oikein.." :smile: :smile:
Vastaa Viestiin