Neuvokaa alustan madallus sarjoista

Auton alustaan liittyvä keskustelu.
Renkaat, vanteet, madaltaminen, jarrut, jne...
18E
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Neuvokaa alustan madallus sarjoista

Viesti Kirjoittaja 18E »

Timonen kirjoitti: Itse ostin Tunexin kautta H&R:n -30mm jouset ja KONIn säädettävät Sport-iskarit ja hinta oli todella kilpailukykyinen, itse todella yllätyin! Tosin hintaluokka meni yli 500€:n, mutta eipä ole ollut mitään valittamista. Ja KONIthan on periaatteessa ikuiset.
V6:een pistin tilaukseen eibach (miljoonan kilometrin jousitakuulla) ja säädettävät koni sportit.. saa nähä miten käy..

Tosiaan nuo V6:n osat ei ole mitenkään ylihyvin saatavilla, ainakaan a-mallin vectraan.. ja toinen myyjä väittää, että käy normi 2.litrasen osat ja toinen myyjä väittää ettei käy..ota siinä sitten selvä

Eteen ainakin tarvii jäykkyyttä tuon painon puolesta.. Itse kitsastelin ja ostin sarjan vasta taakse.. ei mene kuin puolet rahoista hukkaan :roll:
t:Ville

"Älä tuhlaa rahojasi, vaan
rällää ja ryyppää ne"
iso.kunkku
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja iso.kunkku »

Kellään kokemuksia tästä setistä ? Lähinnä hintalaatu-suhde ja miten hyvin tippuu... Tarvis saada kadettia lähemmäs maan pintaa :wink:

http://www.careliatuning.fi/portal/tuot ... &section=c
Astra J 1.6T '10 | Astra H 1.6 '05 | Kadett E Frisco 2.0 '91 | Kadett D 1.2s '83 | Kadett D 1.2s '81 | Kadett D '80 | Rekord C 1.7 '69
18E
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja 18E »

|777| kirjoitti:Kellään kokemuksia tästä setistä ? Lähinnä hintalaatu-suhde ja miten hyvin tippuu... Tarvis saada kadettia lähemmäs maan pintaa :wink:

Tippuu aika rankasti edestä :roll:
15" vanteilla raapii vähemmälläkin.. Miksiköhän 2.litraisia malleja ei ole mainostettu? eikö paino ja tolpat ole samoja..

rällää ja ryyppää ne"
18E
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja 18E »

18E kirjoitti:
Timonen kirjoitti: Itse ostin Tunexin kautta H&R:n -30mm jouset ja KONIn säädettävät Sport-iskarit ja hinta oli todella kilpailukykyinen, itse todella yllätyin! Tosin hintaluokka meni yli 500€:n, mutta eipä ole ollut mitään valittamista. Ja KONIthan on periaatteessa ikuiset.
V6:een pistin tilaukseen eibach (miljoonan kilometrin jousitakuulla) ja säädettävät koni sportit.. saa nähä miten käy..

Tosiaan nuo V6:n osat ei ole mitenkään ylihyvin saatavilla, ainakaan a-mallin vectraan.. ja toinen myyjä väittää, että käy normi 2.litrasen osat ja toinen myyjä väittää ettei käy..ota siinä sitten selvä

Eteen ainakin tarvii jäykkyyttä tuon painon puolesta.. Itse kitsastelin ja ostin sarjan vasta taakse.. ei mene kuin puolet rahoista hukkaan :roll:

ja vastatakseni omaan mussutukseeni;
EN ole tyytyväinen Koni Sport:hin.. 2 iskaria, kaksi vuotta ja kumpikin rikki!!
-ei sillä muuta väliä, mutta 170euroa kipale.. :banghead:

rällää ja ryyppää ne"
iso.kunkku
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja iso.kunkku »

18E kirjoitti:
|777| kirjoitti:Kellään kokemuksia tästä setistä ? Lähinnä hintalaatu-suhde ja miten hyvin tippuu... Tarvis saada kadettia lähemmäs maan pintaa :wink:

Tippuu aika rankasti edestä :roll:
15" vanteilla raapii vähemmälläkin.. Miksiköhän 2.litraisia malleja ei ole mainostettu? eikö paino ja tolpat ole samoja..
On tuola 2 litrasiin sarjoja myös... Eli itelläni on 16" vanteet ja takana on tällä hetkellä jo tosi ahasta eli raapii jos porukkaa on takapenkillä... JOM 40/30 satsi kiinni (en oikeen perusta)
Tilanne tällä hetkellä tämä: http://i281.photobucket.com/albums/kk20 ... G_0754.jpg eli perä on ihan ok korkeudella, sais vielä vähä alempana olla, mutta keula karsean korkealla... Sais kumi olla melkeenpä kaaresa kiinni. Takapään kaaret joutuu kuitenki tehä uusiks niin voi tehä samalla tilaa sinne niin se ei ole mikään ongelma.

Tästä päästään ite asiaan eli tiputtaiskohan tuo edellä oleva sarja tarpeeksi ?
Astra J 1.6T '10 | Astra H 1.6 '05 | Kadett E Frisco 2.0 '91 | Kadett D 1.2s '83 | Kadett D 1.2s '81 | Kadett D '80 | Rekord C 1.7 '69
Vastaa Viestiin