Kyljen korjaus Astra F

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
jperala
'Admiral'
'Admiral'

Kyljen korjaus Astra F

Viesti Kirjoittaja jperala »

Edellinen omistaja oli kohinut kuljettajan puoleista kylkeä johon tullut painaumia, maalia lähtenyt ja listat repsottaa. Repsottavat listat oli korjattu kätevästi peltiruuveilla siten että oven kohdalla ruuvi oli läpäissyt koko oven ja kun ovi oli lyöty kiinni niin vastapuolelle koriin myös pieni reikä :lollis: :lollis:

Nyt pitäisi saada arvio mitä tuollaisen korjaus maksaisi, jos joku osaava kaveri pääkaupunkiseudulla osaisi vilkaista, nyt varmaan huomaatte että en kysele automaalaamojen yhteystietoja koska ei ole projektiin tarkoitus pistää tuhansia euroja :thumbsup:
Itse en osaa oikeasti, jos joku jolla on kykyjä ja aikaa niin voitaisiin sopia jotain. Ihan rahalla toki maksan kuitenkin.

jperala@luukku.com
Guns and Ammo
Autoilua vuodesta 1988
juhii
'Kadett'
'Kadett'

Re: Kyljen korjaus Astra F

Viesti Kirjoittaja juhii »

itse sain juuri valmiiksi oman auton kyse siis b omegasta hinnaksi tuli 300€ :thumbsup: mutta tällä rahalla maalattiin ja laitettiin kaikki ruosteet ja oikaistiin kuskin ovi (kaveri peruutti kylkeen) :banghead: , minulla oli listat pisetty pelti ruuveilla kiinni entisen omistajan toimesta. :bonk: otin ruuvvit pois ja listat kanssa sitten purin listojen alla olevat "listan kiinnitys" pellit pois jonka jälkeen listat takas paikalleen kori liimalla, ruuvin reikiin ostin rautakaupasta semmosia koristie tulppia mitkä menee niihin reikiin.. :peukku:
Vastaa Viestiin