Hauskoja kuvia netistä
Re: Hauskoja kuvia netistä

Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
ei tässä oo mitään hauskaa, päin vastoin!

Jep. Itku tulee kun näitä kötöksiä kattoo.Riisikippo kirjoitti:ei tässä oo mitään hauskaa, päin vastoin!![]()
![]()
[img]http://www.nopokemonshit.com/users/1212 ... 00x600.jpg[/img

-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
ka ohha noista opeleistaki samoja.. en itekkä noita kattopaskoja ymmärrä.. mut toi tontitus ja vanteet!

Kyllä mä ton kattotelineen ymmärrän mutta en tota jousien poistoa kun eihän tuolla voi ajaa kuin suoraan......

-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
kyllä toi ihan ajossa on kesäsin ainakin..telwin kirjoitti:Kyllä mä ton kattotelineen ymmärrän mutta en tota jousien poistoa kun eihän tuolla voi ajaa kuin suoraan......![]()
ohha tuo ilmesti ollu tuning.fi lehessäki joskus viime syksynä?
edit: eikä sielt oo säädettävistä poistettu kuin apujouset..
Kattoteline joo, mut ei tuota rojuatelwin kirjoitti:Kyllä mä ton kattotelineen ymmärrän mutta en tota jousien poistoa kun eihän tuolla voi ajaa kuin suoraan......![]()

-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
Mitä ton kolopallon taka-akselille on tapahtunu, kun takarengas ei ole lähelläkään kaaren keskikohtaa?
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
niin matala.. golffissa ainakin kun madaltaa niin vanne liikuu eteenpäin myös.. huono homma sinänsä... veljel ongelmia 10x18 kanssa, onneks löyty tarpeeks kapee kumi..TJT kirjoitti:Mitä ton kolopallon taka-akselille on tapahtunu, kun takarengas ei ole lähelläkään kaaren keskikohtaa?
Ei mitään ihmeellistä,se tekee aina noin kun madalletaan tarpeeksi.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
- tuikki
- OCF Rahastonhoitaja

- Jäsennumero: 2729
Mä väittäisin, että kuvan kaltainen kone vois kelvata kenelle tahansa, mutta käytön suhteen vois tulla pieniä lämpöongelmia vastaan

-19 Astra 1.6T
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-98 Vectra 1.6 -94 Vectra 1.8 -08 Astra H 1.9CDTI OPC-line -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance Astra G Club Caravan 2.0DI
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-98 Vectra 1.6 -94 Vectra 1.8 -08 Astra H 1.9CDTI OPC-line -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance Astra G Club Caravan 2.0DI
no oonkin ihmetelly koneeni lämpöjätuikki kirjoitti:Mä väittäisin, että kuvan kaltainen kone vois kelvata kenelle tahansa, mutta käytön suhteen vois tulla pieniä lämpöongelmia vastaan![]()