Vectra C:n sisätilan koristelistojen irroitus?
- HraBeigeV6
- 'Senator'

Vectra C:n sisätilan koristelistojen irroitus?
Onkos kukaan irroitellut C-Vekkulan sisätiloissa olevia listoja, jotka kiertää ovissa ja kojetaulussa? Omassa Vekkulassa ne sattuu olemaan tuollaiset "jalopuu"-muovilistaa ja aattelin, että josko niihin vetäisis hiilikuitukalvoa päälle. Mitenköhän ne lähtee irti, jos lähtee.
Re: Vectra C:n sisätilan koristelistojen irroitus?
Irroitat ovi pahvit ensiksi ja sitten sieltä takaa ne saa pieniä klipsuja painamalla työnnettyä ulos... ja se pitkä poikkilista ja pieni lista siellä keskikonsolin sivuissa lähtee ihan vetämällä. Niissä on pikliittimet... ja ratin puolat on ruuveilla kiinni jos nekin sit samalla laitat
Niin ainakin ite sit teen kun tohon lähden;)
- HraBeigeV6
- 'Senator'

Auts..jotenki aavistelinkin, että paffit pitää irroittaa. Lieneekö tuskaista duunia? Kasa nipsuja ostettava sitä ennen varmaankin.G.T.S kirjoitti:Irroitat ovi pahvit ensiksi ja sitten sieltä takaa ne saa pieniä klipsuja painamalla työnnettyä ulos... ja se pitkä poikkilista ja pieni lista siellä keskikonsolin sivuissa lähtee ihan vetämällä. Niissä on pikliittimet... ja ratin puolat on ruuveilla kiinni jos nekin sit samalla laitatNiin ainakin ite sit teen kun tohon lähden;)
HraBeigeV6 kirjoitti:Auts..jotenki aavistelinkin, että paffit pitää irroittaa. Lieneekö tuskaista duunia? Kasa nipsuja ostettava sitä ennen varmaankin.G.T.S kirjoitti:Irroitat ovi pahvit ensiksi ja sitten sieltä takaa ne saa pieniä klipsuja painamalla työnnettyä ulos... ja se pitkä poikkilista ja pieni lista siellä keskikonsolin sivuissa lähtee ihan vetämällä. Niissä on pikliittimet... ja ratin puolat on ruuveilla kiinni jos nekin sit samalla laitatNiin ainakin ite sit teen kun tohon lähden;)
Ei etuovien irroitus paha ole eikä tartte uusia mitään.. tai ainakaan multa ei ole hajonnut kolme torx ruuvia alhaalta ja kaks kauhukahvan sisältä ja sit vain vähän ulos ja ylös päin vetämällä pois. mut takaovet voi olla hiukan hankalat jos sulla ei siellä sähkölaseja ole kun sen kahvan irroittaminen ei niin helppoa ollut mut kyllä sekin onnistuu muuten melko sama homma kuitenkin... ja sit kannattaa samalla asentaa takaoviin diskantti kaijuttimet kun siellä ei niitä vakiona ainakaan itellä ole vaikka vain 12€ maksavat!
- HraBeigeV6
- 'Senator'

Rohkaiseva vastaus.G.T.S kirjoitti:HraBeigeV6 kirjoitti:Auts..jotenki aavistelinkin, että paffit pitää irroittaa. Lieneekö tuskaista duunia? Kasa nipsuja ostettava sitä ennen varmaankin.G.T.S kirjoitti:Irroitat ovi pahvit ensiksi ja sitten sieltä takaa ne saa pieniä klipsuja painamalla työnnettyä ulos... ja se pitkä poikkilista ja pieni lista siellä keskikonsolin sivuissa lähtee ihan vetämällä. Niissä on pikliittimet... ja ratin puolat on ruuveilla kiinni jos nekin sit samalla laitatNiin ainakin ite sit teen kun tohon lähden;)
Ei etuovien irroitus paha ole eikä tartte uusia mitään.. tai ainakaan multa ei ole hajonnut kolme torx ruuvia alhaalta ja kaks kauhukahvan sisältä ja sit vain vähän ulos ja ylös päin vetämällä pois. mut takaovet voi olla hiukan hankalat jos sulla ei siellä sähkölaseja ole kun sen kahvan irroittaminen ei niin helppoa ollut mut kyllä sekin onnistuu muuten melko sama homma kuitenkin... ja sit kannattaa samalla asentaa takaoviin diskantti kaijuttimet kun siellä ei niitä vakiona ainakaan itellä ole vaikka vain 12€ maksavat!
- Miseline
- 'Senator'

Ookko G.T.S koskaan irroittanut mittaristoa pois? Pitäis laittaa vakkarin merkkivalolle poltin kun ei pala. Miten on mittaristo kiinni? 
Hyundai Kona electrik
Opel Astra h 1.8i stw
Daihatsu Hijet 4x4 paku
Ja Tunturi mopoja.....
Opel Astra h 1.8i stw
Daihatsu Hijet 4x4 paku
Ja Tunturi mopoja.....
Tähän liittyen, onko kukaan vaihtanu ledejä tonne mittaristoon / näyttöön? Meinasin vaan kun toi kellertävä on vähän tylsä, jos laittas valkoseksi niin tulis vähän modernimmaksi.Miseline kirjoitti:Ookko G.T.S koskaan irroittanut mittaristoa pois? Pitäis laittaa vakkarin merkkivalolle poltin kun ei pala. Miten on mittaristo kiinni?
Itselläkin nuo jalopuujäljitelmät autossa, mutta en tiedä jaksanko alkaa kalvottelee, jos joutuu paffitkin poistelee ensin että saa noi pirulaiset irti.
Skoda Octavia TDI
ap85 kirjoitti:Tähän liittyen, onko kukaan vaihtanu ledejä tonne mittaristoon / näyttöön? Meinasin vaan kun toi kellertävä on vähän tylsä, jos laittas valkoseksi niin tulis vähän modernimmaksi.Miseline kirjoitti:Ookko G.T.S koskaan irroittanut mittaristoa pois? Pitäis laittaa vakkarin merkkivalolle poltin kun ei pala. Miten on mittaristo kiinni?
Itselläkin nuo jalopuujäljitelmät autossa, mutta en tiedä jaksanko alkaa kalvottelee, jos joutuu paffitkin poistelee ensin että saa noi pirulaiset irti.
Mulle on vaihdettu ja niistä löytyy kuvia tuolta mun auton topicista ja siis kyllä tiedän miten se lähtee pois pitää vain käydä autosta tarkistamassa et osaa neuvoo oikeen järjestyksen!
Ja jos pahvien irroitus tuntuu pahalta hommalta niin kannattaa sit unohtaa ledien vaihto sinne mittaristoon jne. Koska pelkästään siinä ajotietokoneen näytössä on 36kpl pientä lediä ja mittaristossa lisää et melkoinen homma ne tehdä... tossa pari kuvaa vaihdetusta mittaristosta ja keskikonsolista

Onhan noi siistit. Mistä hommasit ledit? Ja onko noi kaikki samanlaisia ledejä? Tekis kyllä mieli vaihtaa, mutta onhan tossa melkoinen homma. Pelkkä mittaristokin voi näyttää vähän tyhmältä. Taisit laittaa ratissa oleviin nappeihinki?G.T.S kirjoitti: Mulle on vaihdettu ja niistä löytyy kuvia tuolta mun auton topicista ja siis kyllä tiedän miten se lähtee pois pitää vain käydä autosta tarkistamassa et osaa neuvoo oikeen järjestyksen!
Ja jos pahvien irroitus tuntuu pahalta hommalta niin kannattaa sit unohtaa ledien vaihto sinne mittaristoon jne. Koska pelkästään siinä ajotietokoneen näytössä on 36kpl pientä lediä ja mittaristossa lisää et melkoinen homma ne tehdä...
Skoda Octavia TDI
- Miseline
- 'Senator'

Hyvältä näyttää!G.T.S kirjoitti:ap85 kirjoitti:Tähän liittyen, onko kukaan vaihtanu ledejä tonne mittaristoon / näyttöön? Meinasin vaan kun toi kellertävä on vähän tylsä, jos laittas valkoseksi niin tulis vähän modernimmaksi.Miseline kirjoitti:Ookko G.T.S koskaan irroittanut mittaristoa pois? Pitäis laittaa vakkarin merkkivalolle poltin kun ei pala. Miten on mittaristo kiinni?
Mulle on vaihdettu ja niistä löytyy kuvia tuolta mun auton topicista ja siis kyllä tiedän miten se lähtee pois pitää vain käydä autosta tarkistamassa et osaa neuvoo oikeen järjestyksen!
Ja jos pahvien irroitus tuntuu pahalta hommalta niin kannattaa sit unohtaa ledien vaihto sinne mittaristoon jne. Koska pelkästään siinä ajotietokoneen näytössä on 36kpl pientä lediä ja mittaristossa lisää et melkoinen homma ne tehdä... tossa pari kuvaa vaihdetusta mittaristosta ja keskikonsolista
Niin miten mittaristo lähtee c veccussa orti?
Hyundai Kona electrik
Opel Astra h 1.8i stw
Daihatsu Hijet 4x4 paku
Ja Tunturi mopoja.....
Opel Astra h 1.8i stw
Daihatsu Hijet 4x4 paku
Ja Tunturi mopoja.....
- HraBeigeV6
- 'Senator'

Mä luultavasti jätän paffit irroittamatta ja yritän kalvottaa suoraan listojen ollessa ovissa kiinni.ap85 kirjoitti:Tähän liittyen, onko kukaan vaihtanu ledejä tonne mittaristoon / näyttöön? Meinasin vaan kun toi kellertävä on vähän tylsä, jos laittas valkoseksi niin tulis vähän modernimmaksi.Miseline kirjoitti:Ookko G.T.S koskaan irroittanut mittaristoa pois? Pitäis laittaa vakkarin merkkivalolle poltin kun ei pala. Miten on mittaristo kiinni?
Kävi mielessä ittelläkin. Kerro kun oot kalvotellu, et miten onnistu?HraBeigeV6 kirjoitti: Mä luultavasti jätän paffit irroittamatta ja yritän kalvottaa suoraan listojen ollessa ovissa kiinni.
Skoda Octavia TDI
- HraBeigeV6
- 'Senator'

Mun kalvottelu menee varmasti kevään puolelle. Ei ole lämmintä autotallia missä kikkailla. Ja..eihän niitä ikkunoitakaan irroiteta kalvotuksen yhteydessäap85 kirjoitti:Kävi mielessä ittelläkin. Kerro kun oot kalvotellu, et miten onnistu?HraBeigeV6 kirjoitti: Mä luultavasti jätän paffit irroittamatta ja yritän kalvottaa suoraan listojen ollessa ovissa kiinni.
No ledit tilattiin yhestä elektroniikka liikkeestä espoosta mut vissiin halvemmalla vois saada suoraan kiinasta et noita tais olla sen jotain 2-300 eri mallista lediä et saatiin sopiva kirkkaus et ne maksoi sen reilu 100€ kun noita ostettiin.... Ja joo jos alkaa tekeen niin sit ihan kaikki vaihtoon et mulla just ratin nappulatkin vaihdettu ja samoin katosta ne lamput jne... eli niin sanoen kaikki lamput mitä tossa autossa sisällä on niin on vaihdettu!ap85 kirjoitti:Onhan noi siistit. Mistä hommasit ledit? Ja onko noi kaikki samanlaisia ledejä? Tekis kyllä mieli vaihtaa, mutta onhan tossa melkoinen homma. Pelkkä mittaristokin voi näyttää vähän tyhmältä. Taisit laittaa ratissa oleviin nappeihinki?G.T.S kirjoitti: Mulle on vaihdettu ja niistä löytyy kuvia tuolta mun auton topicista ja siis kyllä tiedän miten se lähtee pois pitää vain käydä autosta tarkistamassa et osaa neuvoo oikeen järjestyksen!
Ja jos pahvien irroitus tuntuu pahalta hommalta niin kannattaa sit unohtaa ledien vaihto sinne mittaristoon jne. Koska pelkästään siinä ajotietokoneen näytössä on 36kpl pientä lediä ja mittaristossa lisää et melkoinen homma ne tehdä...
ap85 kirjoitti:Onhan noi siistit. Mistä hommasit ledit? Ja onko noi kaikki samanlaisia ledejä? Tekis kyllä mieli vaihtaa, mutta onhan tossa melkoinen homma. Pelkkä mittaristokin voi näyttää vähän tyhmältä. Taisit laittaa ratissa oleviin nappeihinki?G.T.S kirjoitti: Mulle on vaihdettu ja niistä löytyy kuvia tuolta mun auton topicista ja siis kyllä tiedän miten se lähtee pois pitää vain käydä autosta tarkistamassa et osaa neuvoo oikeen järjestyksen!
Tossa hyvä topic valojen vaihdosta--> http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... it=+vectra