Esittely: Opel Calibra 8v

Esittele Opel-projektisi tai autosi
Antti-89
'Senator'
'Senator'

Re: Esittely: Opel Calibra 8v

Viesti Kirjoittaja Antti-89 »

oisko tosta koneesta ollu tarkempia speksejä heittää?? jotenki tultuu hurjalta 160hv, jos vakio imusarja on ja viel nokkaki? tai ei ainakaan mainintaa nokasta ollu.. :-? ja sitte ois kiva nähä millaset on tehokäyrät! ite alotan tekeen tässä pirteempää vaparia samasta koneesta!
Laita vaikka yv:tä jos ei halua kaikille hudella! :D
Astra G z22se -Steinmetz-
jarkkis
OCF Member 2021

Viesti Kirjoittaja jarkkis »

Jos se dynopapru on tallessa ni siitähän vois laittaa kuvan tänne... Näkis ne tehot ettei tarvii kenenkään arvailla että mitä siinä on...
Razorth
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Razorth »

Alkuperäinen Dydopaperi on niin huonossa hapessa että jättää vähän arvailujenvaraan. Voin tietysti Laittaa kuvan rekisteriotteesta mistä näkyy tuo 118 kW teho, jos sitten saisitte mielenrauhan. Täytyy sanoa. Olen todella vähän kirjoitellut foorumille ja hyvin vähän aikaa täällä pyörinytkin. paikkahan vaikuttaa todella toimivalta ja fiksulta, mutta lopunperin olen aika pettynyt. Heti jos jollain toisella on jotain mitä itse ei pystyisi tekemään, alkaa hirveä melskaus ja meteli siitä, kuinka porukka mukamas valehtelee autonsa tehot. Itse en edes näkisi siinä mitään järkeä, 115 tai 160 Hv, ero ei ole kovin suuri, jos olisin halunnut tehokkaamman auton, olisin luonnollisesti hommannut jonkun turbolla varustetun pirssin, Itse ajaisin omaa Caliani yhtä mielellään vaikka siinä olisi alkuperäinen 115-120 hevosvoimaa motissa. Ei siis millään pahalla ketään kohtaan, tuntuu vaan niin naurettavalta ja hiukan lapselliselta. :thumbsup:
-Opel Calibra -93 2.0 Autom.
Arigato, Razorth.
jarkkis
OCF Member 2021

Viesti Kirjoittaja jarkkis »

Razorth kirjoitti:Alkuperäinen Dydopaperi on niin huonossa hapessa että jättää vähän arvailujenvaraan. Voin tietysti Laittaa kuvan rekisteriotteesta mistä näkyy tuo 118 kW teho, jos sitten saisitte mielenrauhan. Täytyy sanoa. Olen todella vähän kirjoitellut foorumille ja hyvin vähän aikaa täällä pyörinytkin. paikkahan vaikuttaa todella toimivalta ja fiksulta, mutta lopunperin olen aika pettynyt. Heti jos jollain toisella on jotain mitä itse ei pystyisi tekemään, alkaa hirveä melskaus ja meteli siitä, kuinka porukka mukamas valehtelee autonsa tehot. Itse en edes näkisi siinä mitään järkeä, 115 tai 160 Hv, ero ei ole kovin suuri, jos olisin halunnut tehokkaamman auton, olisin luonnollisesti hommannut jonkun turbolla varustetun pirssin, Itse ajaisin omaa Caliani yhtä mielellään vaikka siinä olisi alkuperäinen 115-120 hevosvoimaa motissa. Ei siis millään pahalla ketään kohtaan, tuntuu vaan niin naurettavalta ja hiukan lapselliselta. :thumbsup:
kyllä minä ainakin uskon että siinä on tuo ~160pollea, mutta lähinnä muiden epäilijöiden takia aattelin et kantsis laittaa lappu esille ni loppuis ne epäilyt :)
Ei se mun mielestä todellakaan oo mahdotonta ottaa tosta 8venttiilisestä tollasia tehoja, itelle hommasin 18E moottorin jos kokeilis vähän mitä siitä saa irti :D
jartsa63
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja jartsa63 »

Razorth kirjoitti:Alkuperäinen Dydopaperi on niin huonossa hapessa että jättää vähän arvailujenvaraan. Voin tietysti Laittaa kuvan rekisteriotteesta mistä näkyy tuo 118 kW teho, jos sitten saisitte mielenrauhan. Täytyy sanoa. Olen todella vähän kirjoitellut foorumille ja hyvin vähän aikaa täällä pyörinytkin. paikkahan vaikuttaa todella toimivalta ja fiksulta, mutta lopunperin olen aika pettynyt. Heti jos jollain toisella on jotain mitä itse ei pystyisi tekemään, alkaa hirveä melskaus ja meteli siitä, kuinka porukka mukamas valehtelee autonsa tehot. Itse en edes näkisi siinä mitään järkeä, 115 tai 160 Hv, ero ei ole kovin suuri, jos olisin halunnut tehokkaamman auton, olisin luonnollisesti hommannut jonkun turbolla varustetun pirssin, Itse ajaisin omaa Caliani yhtä mielellään vaikka siinä olisi alkuperäinen 115-120 hevosvoimaa motissa. Ei siis millään pahalla ketään kohtaan, tuntuu vaan niin naurettavalta ja hiukan lapselliselta. :thumbsup:
Nyt vähän epäilen sitä että melskaa täällä sun autosta siksi etteivät itse pysty tekemään,etkä käsittääkseni sinäkään ole tuota sinun konetta virittänyt.
Ja se vaan on niin että aina riittä niitä epäiliöitä.
Ja varmasti täällä on ollut sellasia kavereita jotka liioittelevat autonsa tehot ym ym.
Minusta se ei ole lapsellista jos joku epäilee jotain asiaa,en ymmärrä mikä siitä tekee lapsellista??
Mutta jos sanot että sulla autosta tehoa löytyy sen verran mitä sanot,niin olishan se reilua että pystyisit sen myös toteen näyttämään,näin saisit kaikki epäiliät pois,muuten ne eivät sinua usko,sanot mitä sanot,koska jos ovat päättäneet että eivät sinua siinä usko,eivät usko jollet sitä pysty toteen näyttämään,tämä vaan on tosi asia.
Itseni puolesta on aivan sama mitä sulla siinä autossasi on tehoja,ei hetkauta minua mihinkään suuntaan,vaikka oli 500 heppaa,mut laita nyt ihmeessä jotain todistetta tehoista niin saat epäiliät hiljaseksi..
Astra F Gsi -92 (ex) Commodore 2.5 S -80 (ex) Astra G 1.8 16v Farmari -99 (ex) Vectra Station Wagon 2015 (ex)
Vectra GTS 3.2 V6 2003 (ex) Vectra GTS 2.8 V6 Turbo 2006 Calibra 2.0 16 v 1995 Manta B Gsi Irmscher 1985
Razorth
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Razorth »

Pitää katsoa jos jaksaa tuosta rek. otteesta skannauksen napata, vaikka itsenäni ei kyllä hirveästi kiinnosta kuka epäilee ja mitä. Yleensähän näillä hepuilla jotka ei mitään usko on jotain ei niin totista omien kirjoitusten takana, tai jotain muuta ettei voisi myöntää tämän asian pitävän paikkansa. Voisin laittaa jo hyvissä ajoin: Jos et usko siihen mitä kirjoitin, älä vaivaudu mitään kommentoimaan..eiköhän asia tullut jo selväksi :thumbsup:

Edittiä: Eipä mulla ole mitään tarvetta ruveta todistelemaan asiaa. Kukaan ei olisi mitään kysellyt jos olisin maininnut olevan alkuperäinen, Tiedän itse varsin hyvin mitä omistan ja ei siitä tarvitse kenenkään muun kantaa huolta. :) Ne joilla ei usko riitä niin kommentoikaa 115 Hp: n voimin :peukku:
-Opel Calibra -93 2.0 Autom.
Arigato, Razorth.
Vastaa Viestiin