CTi kirjoitti:Kettu-2 tuli 14.47 vastaa Järvenpään tienoilla.
juu....
ja sokkona niinkun yleensäkkin
Olin isäukon e-meserteksellä, joten eipä ihme, ettei mitään havaintoa.
Maanantain olin kadetilla, mut pikkase eri aikaa, nii ei näkynä. Olit varmaa lastaamassa jo.
marqus kirjoitti:EVO-500 B-Omegall vastaan Merrasjärven suoralla menossa Vääksyyn päin. Yritetty nostaa lapasta Vectrasta
Eipäs huomannut, kun tuli säädettyä siinä suoralla just jotain...
Varmaan vielä ihan nukuksissa yövuoron jäljiltä.
Menin kaverin raksalle touhuun päiväksi...
marqus kirjoitti:EVO-500 B-Omegall vastaan Merrasjärven suoralla menossa Vääksyyn päin. Yritetty nostaa lapasta Vectrasta
Eipäs huomannut, kun tuli säädettyä siinä suoralla just jotain...
Varmaan vielä ihan nukuksissa yövuoron jäljiltä.
Menin kaverin raksalle touhuun päiväksi...
T:K.Vilen
OY: Yövuorosta raksalle Itse kannatan nukkumista yövuoron jälkeen OT
Ama bongattu Hämeenlinnan ja Turengin välillä (onko se nyt Harvialantie?). Ajelin (hiillostin) sen valkoisen pakun perässä. Vilkutin, muttet tainut huomata
maritus kirjoitti:Ama bongattu Hämeenlinnan ja Turengin välillä (onko se nyt Harvialantie?). Ajelin (hiillostin) sen valkoisen pakun perässä. Vilkutin, muttet tainut huomata
Mä olen yleensä työpäivän jälkeen Harvialantiellä jo että voi ajaa vaikka päin niin en huomaa
maritus kirjoitti:Ama bongattu Hämeenlinnan ja Turengin välillä (onko se nyt Harvialantie?). Ajelin (hiillostin) sen valkoisen pakun perässä. Vilkutin, muttet tainut huomata
Mä olen yleensä työpäivän jälkeen Harvialantiellä jo että voi ajaa vaikka päin niin en huomaa
Joo se oli sen jonkun hiton kukkatarhan kohdalla. Eli olit jo täydessä unessa
Joku klubilainen liittyi Kehä 3:lta Tuuskille hopealla G-astra farkulla melkotarkasti 10.45 aikaan Perjantaina. Lipputarra oli takalasissa. Herra ajeli perässä Kehä!:lle asti, tai hieman ennen menit oikealta ohi ja poistuit ykköselle.
Koitin morotella, kun menit ohitte
Ken olit sa ?