A-Omega-91 gls bensapumppu
A-Omega-91 gls bensapumppu
Mulla käynnistyy bensapumppu vasta käynnistäessä? Elikkäs,pelkät virrat päällä ei bensa putkesta tule bensaa.Onko ihan normaalia?
Re: A-Omega-91 gls bensapumppu
mulla tekee myös noin, kerran yritin ottaa bensaa perämoottoriin autosta tuolleen että otin letkun suutintukista irti
ja sitte virrat päälle ni ei tullu mitään... sitte ku starttas ni se ruikkas aina vähä.
ja sitte virrat päälle ni ei tullu mitään... sitte ku starttas ni se ruikkas aina vähä.
eikö se kuulu noin toimiakin, joku turvallisuustekijä, tai ymmärtäähän tuon, jos auton ajaa esim. katolleen ja moottori sammuu niin sammuu pensapumppukin, vai mitä.maaakke kirjoitti:Mulla käynnistyy bensapumppu vasta käynnistäessä? Elikkäs,pelkät virrat päällä ei bensa putkesta tule bensaa.Onko ihan normaalia?
opel vectra c 2,2 gts
Noissa on erilaisia toteutuksia... useimmiten bensapumppu käynnistyy alle sekunniksi , kun laittaa virrat päälle. Uudemmissa taasen ei ja joissakin vanhemmissa (Opel Kadett) käy kunnes paine on riittävä.
On ihan normaalia.
Kuten lmb-58 kirjoittaa on myös turvallisuustekijä.
On ihan normaalia.
Kuten lmb-58 kirjoittaa on myös turvallisuustekijä.
MB E220 CDI TA Premium Business Luxury -17,MB E220 CDIA PB Sport -11
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i