Suuntavilkut kateissa

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
virvuliinu
'Agila'

Suuntavilkut kateissa

Viesti Kirjoittaja virvuliinu »

:no: Mul on Opel corsa 01 hatchback. Ostin sen kuukaus sitte ja nyt siin on vilkut kateis, eli pikkusen vaarallista ajella :) Oon yrittäny kattella missä vika olis . Sulakkeita oon vaihtanu (käyttöoppaan mukaan) siltikään ei vilkut pelaa.. Ei muutes pitkät valotkaan pysy päällä ku laittaa vivusta päälle.. Rele ei raksuta ku laitan vilkkuu päälle, joten oliskohan vika relees ? Mitähän maksaa ? ja onks vaikee vaihtaa ?.. voiko vilkun toiminta olla jonku muun ison sulakkeen takana? :oops:
virvuliinu
'Agila'

Re: Suuntavilkut kateissa

virvuliinu kirjoitti::no: Mul on Opel corsa 01 hatchback. Ostin sen kuukaus sitte ja nyt siin on vilkut kateis, eli pikkusen vaarallista ajella :) Oon yrittäny kattella missä vika olis . Sulakkeita oon vaihtanu (käyttöoppaan mukaan) siltikään ei vilkut pelaa.. Ei muutes pitkät valotkaan pysy päällä ku laittaa vivusta päälle.. Rele ei raksuta ku laitan vilkkuu päälle, joten oliskohan vika relees ? Mitähän maksaa ? ja onks vaikee vaihtaa ?.. voiko vilkun toiminta olla jonku muun ison sulakkeen takana? :oops:
Oliskohan pakkasella jotain asian kans tekemistä ? :D

Hei ja niin toi auto kitiseeki hiljasessa vauhdissa (kuuluu myös nopeassakin ajossa)ja lopettaa ku rattia pikkusen kääntää oikeelle.. :roll:
(F)ast_tra
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja (F)ast_tra »

Viiksi kuollut? Kannattaa kokeilla sen vaihtamista.
virvuliinu
'Agila'

:oops: sorii oon uus tääl :)
Jukka T
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Jukka T »

Toimiiko nelivilkku?
Oletko laittanut valot oikein katkaisijasta päälle, kun olet pitkiä kokeillut?
virvuliinu
'Agila'

Jukka T kirjoitti:Toimiiko nelivilkku?
Oletko laittanut valot oikein katkaisijasta päälle, kun olet pitkiä kokeillut?
Toimii nelivilkku kyl :) ja napsuuki sisälle ,, ja ajovalot kääntäny niin et mittarivalot palaa, mut ei pitkät valot edes vilahda eikä pysy päällä .. :) kyselty jo hintoja mitä uus viiksi maksaa ja vaihdetaan se ja katotaan toimiiko se sit :D
Vastaa Viestiin