Haistamalla myös huomaa. Eikä lähde näkö jos käyttää järkeviä pesuaineita, kuka hullu nyt jotain metanolipitoista pesuainetta käyttää.Zafira kirjoitti:Maista sitä. Jos se on makeaa niin se on jäähdytysnestettä, jos lähtee näkö niin se on pesunestettä.Sämä kirjoitti:Mistä erottaa onko maassa oleva neste jäähdytysnestettä vai tuulilasin pesunestettä? Nestettä on ihan käsin kosketeltavasti eikä maahan jäätyneenä.
Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
-
(F)ast_tra
- 'Diplomat'

Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
- putkikardaani
- 'Diplomat'

ostin velipojalle noin viisi vuotta sitten auton. myyjän paappa oli ostanut sen uutena. vuonna 92. kyselin huolloista, (itse olin huoltanut sitä ennen jo 4 vuotta kyseistä koslaa ja tiesin suht hyväksi) mutta satuin kysymään että milloinkahan siihen on vaihdettu jakopään remmi? kun en sitä itse siihen mennessä ollut vaihtanut (autolla ajettiin noin 500 km vuodessa ennen kuin sen ostin) no remmin vaihtoon oli selvä vastaus: Mikä se on ja miksi se pitää vaihtaa?. vaihdoin alkuperäisen remmin 16 vuoden käytön jälkeen samana päivänä.
no. oma mielipide on ettei kaikilla pitäisi olla korttia eikä kaikilla kortin haltijoilla autoa
no. oma mielipide on ettei kaikilla pitäisi olla korttia eikä kaikilla kortin haltijoilla autoa
Jokainen saa tehdä omalle lintalleen ihan mitä haluaa!
Mutta ainahan sen voi myös paalata!
Mutta ainahan sen voi myös paalata!
Miks minun auton jokaiseen ikkunaan on kaverrettu rekisteritunnus?! Jos minun astran tuulilasi varastetaan, löytääkö poliisi sen helpommin?!
OCFormulatietäjä 2012 & 2019
My memory's not as sharp as it used to be. Also, my memory's not as sharp as it used to be.
My memory's not as sharp as it used to be. Also, my memory's not as sharp as it used to be.
Se oli aikoinaan tapana kaiverruttaa niitä, kun velivenäläiset vaihto kilvet ja ajeli kotia, tulli oli kattelevinaan niitä...kaakana kirjoitti:Miks minun auton jokaiseen ikkunaan on kaverrettu rekisteritunnus?! Jos minun astran tuulilasi varastetaan, löytääkö poliisi sen helpommin?!
Ja nuo lasien turvamerkinnät on kiva juttu poliisien pysäyttäessä, jos olet vaikkapa romikselta hakenut omaan autoon merkityt lasittursas kirjoitti:Se oli aikoinaan tapana kaiverruttaa niitä, kun velivenäläiset vaihto kilvet ja ajeli kotia, tulli oli kattelevinaan niitä...kaakana kirjoitti:Miks minun auton jokaiseen ikkunaan on kaverrettu rekisteritunnus?! Jos minun astran tuulilasi varastetaan, löytääkö poliisi sen helpommin?!
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Itse olen usein ihmetellyt miksi metanolinesteitä saa edes myydä(F)ast_tra kirjoitti:kuka hullu nyt jotain metanolipitoista pesuainetta käyttää.
Itse taas ihmettelen metanolipohjaisten pesuaineiden kritisointia. Eihän niitä ole juotavaksi tarkoitettu.Zafira kirjoitti:Itse olen usein ihmetellyt miksi metanolinesteitä saa edes myydä(F)ast_tra kirjoitti:kuka hullu nyt jotain metanolipitoista pesuainetta käyttää.
Ei niin, kerran tulin Hesassa kuppilasta ja aattelin poiketa paikallisella Essolla kahvilla, no, oven edessä yks ukko kysy, että et viittis hakee hänelle yhtä putelia Marinolia, tossa fyrkat, mikäs siinä, auttaa pitää aina...ei myyty mullekkaan...Enochian kirjoitti:Itse taas ihmettelen metanolipohjaisten pesuaineiden kritisointia. Eihän niitä ole juotavaksi tarkoitettu.Zafira kirjoitti:Itse olen usein ihmetellyt miksi metanolinesteitä saa edes myydä(F)ast_tra kirjoitti:kuka hullu nyt jotain metanolipitoista pesuainetta käyttää.
- Juutas
- OCF Member

- Jäsennumero: 2221
- Viesti:
Paras tyhmä kysymys mulle esitettiin siinä kymmenisen vuotta sitten erään kaupan pihalla. Olin just menossa ostamaan viimosilla rahoilla bissee, kun lauma jotain 14v pöllähti jalkoihin ja kysy että voinko hakea korin keppanaa heille. Otin rahat ja ostin korin kaljaa ja pari askia röökiä ja kävelin Sierraan. Kone käymään ja vilkutin pojille jotka seinän vierustalla odotteli kaljaa. Kyllä nauratti... naurattaa edelleen... 
Opel Astra J OPC-line Sports Tourer -15
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
Ei se metanolihuurujen hengittäminenkään kovin terveellistä ole.Enochian kirjoitti:Itse taas ihmettelen metanolipohjaisten pesuaineiden kritisointia. Eihän niitä ole juotavaksi tarkoitettu.Zafira kirjoitti:Itse olen usein ihmetellyt miksi metanolinesteitä saa edes myydä(F)ast_tra kirjoitti:kuka hullu nyt jotain metanolipitoista pesuainetta käyttää.
Juu ei ole, mutta en minä lasinpesunesteellä auton sisustaa pesekään.Zafira kirjoitti:Ei se metanolihuurujen hengittäminenkään kovin terveellistä ole.Enochian kirjoitti:Itse taas ihmettelen metanolipohjaisten pesuaineiden kritisointia. Eihän niitä ole juotavaksi tarkoitettu.Zafira kirjoitti:Itse olen usein ihmetellyt miksi metanolinesteitä saa edes myydä(F)ast_tra kirjoitti:kuka hullu nyt jotain metanolipitoista pesuainetta käyttää.
Mikä on Volvon B230ET:n öljytilavuus, en löytänyt äkkiseltään Googlella, mutta täällähän tiedätään kaikki? 
3,9 litraa.ascona_c kirjoitti:Mikä on Volvon B230ET:n öljytilavuus, en löytänyt äkkiseltään Googlella, mutta täällähän tiedätään kaikki?
Juutas kirjoitti:Paras tyhmä kysymys mulle esitettiin siinä kymmenisen vuotta sitten erään kaupan pihalla. Olin just menossa ostamaan viimosilla rahoilla bissee, kun lauma jotain 14v pöllähti jalkoihin ja kysy että voinko hakea korin keppanaa heille. Otin rahat ja ostin korin kaljaa ja pari askia röökiä ja kävelin Sierraan. Kone käymään ja vilkutin pojille jotka seinän vierustalla odotteli kaljaa. Kyllä nauratti... naurattaa edelleen...
Kiitos.Zafira kirjoitti:3,9 litraa.ascona_c kirjoitti:Mikä on Volvon B230ET:n öljytilavuus, en löytänyt äkkiseltään Googlella, mutta täällähän tiedätään kaikki?