Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Lauantaina joskus viiden jälkeen Björkenheimin sillan jälkeen sairaalan puolella harmaa A Omena odotti vuoroansa ja mä siinä nostin kättä.
Astra K 1.4T
Ex.
Vectra C2 2.8T
Vectra B2 2.5
Ex.
Vectra C2 2.8T
Vectra B2 2.5
Eilen klo 16.15 hopee E1 reksa tai A senu (ei kerinny huomaan kumpi) kangasalla lentolan liikenneympyrässä 
Kangasalla Lentolan Prisman pihalla viininpunainen "tingentangeli" teinihärpätin a-vectra, tummilla takalaseilla, jonka takavalot oli tyylikkäästi koristeltu kaiketi kromikehyksillä.
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
P-Arde kirjoitti:Eilen klo 16.15 hopee E1 reksa tai A senu (ei kerinny huomaan kumpi) kangasalla lentolan liikenneympyrässä
Ainakin pari E1 ja E2 reksaa täällä pyörii.. yhden omistajalla on myös b senator
._.
oliko kuka, musta Omega(3000)? löytyi tummaa lasia ja oli muuten matala
tuli perässäni käpylässä n.klo 15 jälkeen
rek. JFJ-275
rek. JFJ-275
Opel Astra F C18NZ -92
Oliskohan _odou_?Lauriii kirjoitti:oliko kuka, musta Omega(3000)? löytyi tummaa lasia ja oli muuten matalatuli perässäni käpylässä n.klo 15 jälkeen
rek. JFJ-275
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Siisti musta C2 farkku Vectra Saarijärven makasiinin pihassa. Joku kenties täältä?
juu minä olin töistä tulossa. se valkonen farkku sit vissiin sunLauriii kirjoitti:oliko kuka, musta Omega(3000)? löytyi tummaa lasia ja oli muuten matalatuli perässäni käpylässä n.klo 15 jälkeen
rek. JFJ-275
A Omega
B Manta
B Manta
aamu päiväl kurvasi varkauden lidlin pihaan papparainen 4-ovisella B asconalla (kullan ruskea) hyvässä orkkis kunnos 
Insignia Sports Tourer edition CDTI 118kw M6 -2011
OP-COM vikakoodi luku ja nollaukset, ohjelmointi, Kysy YV.
Vuokraan: CDTI jakopää lukitustyökalu sarjan, Kysy YV.
OP-COM vikakoodi luku ja nollaukset, ohjelmointi, Kysy YV.
Vuokraan: CDTI jakopää lukitustyökalu sarjan, Kysy YV.
Jep sama pommi_odou_ kirjoitti:juu minä olin töistä tulossa. se valkonen farkku sit vissiin sunLauriii kirjoitti:oliko kuka, musta Omega(3000)? löytyi tummaa lasia ja oli muuten matalatuli perässäni käpylässä n.klo 15 jälkeen
rek. JFJ-275
Opel Astra F C18NZ -92
tuossa noin 17.30-17.45 vallikallion shellin ympyrässä valkoinen f-astra farkku meni kehä 1:lle lujaa minä perässä turun motarin liittymään asti.kovaa se ajo rajoituksiin nähden.
Tällä viikolla tullut Kälviällä kaksi kertaa vastaan valkonen gsi astra jo. Vai onkos se kälviää siinä herlevin hallin kohdalla. Kukaan täältä joka moisella ajelee?
OPC-Insignia bongattu.
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
Eilen klo.18.43 bongattu punainen Opel Corsa B, käännyttiin peräkkäin Renkomäen ABC:lle.
Corsasta löytyi iso clubi-tarra takaikkunasta
ja mikä parasta sydänputkenpää
itekki joutuu ostaa semmosen se on saletti
Kuka olit? Yritin moikkailla
Rek. RJI-209
Corsasta löytyi iso clubi-tarra takaikkunasta
Rek. RJI-209
Opel Astra F C18NZ -92
gedautti tai PinkytigerLauriii kirjoitti:Eilen klo.18.43 bongattu punainen Opel Corsa B, käännyttiin peräkkäin Renkomäen ABC:lle.
Corsasta löytyi iso clubi-tarra takaikkunastaja mikä parasta sydänputkenpää
itekki joutuu ostaa semmosen se on saletti
![]()
Rek. RJI-...