Huomenia !
Nyt kun auto käynnisttyy ja toimii, ihmettelen hehkutusta.
Aamulla pakkasta noin 16 ast.
Roikassa pari tuntia, hehkutusvalo ei välähtänytkään.
Sai sahata hetkisen että lähti käyntiin.
Mistä voisi johtua ?
Vectra 2,2 dti -04 hehkutus
Re: Vectra 2,2 dti -04 hehkutus
Ihan normaalia. DTI ei tahdo hehkuttaa jos moottoria on lämmitetty. Esim 1h tai vähemmän roikassa auttaa tuohon, eli neste ei vielä ehdi lämmetä niin paljoa, että hehkut jää pois.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vajaa 30pakkasella pari tuntia roikkaa ja 1sek. hehkutuksella normaalisti käyntiin.
20pakkasella ei hehkuvalo vilahdakkaan jos 2tuntia roikassa, lähtee käyntiin kuin palmun alta
Autossa nyt mittarissa n.142tkm...
20pakkasella ei hehkuvalo vilahdakkaan jos 2tuntia roikassa, lähtee käyntiin kuin palmun alta
Autossa nyt mittarissa n.142tkm...
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
Tuossa -20 pakkasilla ilman roikalla lämmitystä teki kyllä tiukkaa käyntiin lähtö vaikka hehkut vaihdettiin syksyllä.
VWSharan 2.0TDI, Vectra C 1.9CDTI exiä kymmenkunta ooppelia ja muutama kansanauto.
Akku kunnossa?
Mulla oli n.20h auto 30asteen pakkasessa vanhalla akulla, juuri ja juuri lähti. Uudella ei ongelmia ole enää ollu...
Mulla oli n.20h auto 30asteen pakkasessa vanhalla akulla, juuri ja juuri lähti. Uudella ei ongelmia ole enää ollu...
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
Näyttäisi olevan jotain hämminkiä vielä.
Kun piili lähtee käyntiin, hetken päästä syttyy jakarin kuva koetauluun ja sammuu hetken kuluttua.
Autohuollossa meinasi, että koodit voivat johtua virran vähyydestä.
Käytin mittarissa Linnanmaan autohuollossa.
Kun piili lähtee käyntiin, hetken päästä syttyy jakarin kuva koetauluun ja sammuu hetken kuluttua.
Autohuollossa meinasi, että koodit voivat johtua virran vähyydestä.
Käytin mittarissa Linnanmaan autohuollossa.
On tuo käynyt mielessä. Taitaa olla minulla alkup. akku vielä autossa eli sillä olisi ikää n. 6 vuotta. Uusi maksaisi sen satasenKaitzu kirjoitti:Akku kunnossa?
VWSharan 2.0TDI, Vectra C 1.9CDTI exiä kymmenkunta ooppelia ja muutama kansanauto.