MV6 Omppu `94
Re: MV6 Omppu `94
Mikäs kytkinlevy sulla on käytössä, kenties se kaksoismassapyörälle tarkoitettuko?
Todennäköisesti väärässä.
Joo se ihan vakio kytkin käytössä. Mikäs muu tuohon kävisi?
En tiedä, siks kysyinkin ku oon miettiny samaa itekkin. Varmaan tietty monikin mutta oletettavasti ne ei sovi tälläsen persaukisen lompakolle.
Miksi kannattaa nähdä vaivaa noitten perän isojen puslien "korjaamiseen"?? kun esim. motonetistä olen hakenut itselle jo kahteen autoon tuommoiset.. Hinnaksikin noille jää vaivaiset 19.90 kappale
Kyse lienee ollut uusien kumien jäykistämisestä eikä vanhojen korjaamisesta.Irmscher1 kirjoitti:Miksi kannattaa nähdä vaivaa noitten perän isojen puslien "korjaamiseen"?? kun esim. motonetistä olen hakenut itselle jo kahteen autoon tuommoiset.. Hinnaksikin noille jää vaivaiset 19.90 kappale
- Juzzi
- OCF Luisukunkku 2009

- Viesti:
Samat mitä pikkugetragin jatkoksikinjariz kirjoitti:Joo se ihan vakio kytkin käytössä. Mikäs muu tuohon kävisi?
Omega 4000*BMW 330d*Skyline GT-R
Juurikin näinomega16T kirjoitti:Kyse lienee ollut uusien kumien jäykistämisestä eikä vanhojen korjaamisesta.Irmscher1 kirjoitti:Miksi kannattaa nähdä vaivaa noitten perän isojen puslien "korjaamiseen"?? kun esim. motonetistä olen hakenut itselle jo kahteen autoon tuommoiset.. Hinnaksikin noille jää vaivaiset 19.90 kappale
Siinä varmaan on jousto levyssä? Missä pikku getrag laitteessa on 240mm kytkin?Juzzi kirjoitti:Samat mitä pikkugetragin jatkoksikinjariz kirjoitti:Joo se ihan vakio kytkin käytössä. Mikäs muu tuohon kävisi?
- Juzzi
- OCF Luisukunkku 2009

- Viesti:
Onhan niissä joo kun on normivauhtipyörät. Mutta eipä muuten taida olla yli 225mm levyjä.jariz kirjoitti:Siinä varmaan on jousto levyssä? Missä pikku getrag laitteessa on 240mm kytkin?Juzzi kirjoitti:Samat mitä pikkugetragin jatkoksikinjariz kirjoitti:Joo se ihan vakio kytkin käytössä. Mikäs muu tuohon kävisi?
Ihan hyvin se toimii sillä jousittamattomallakin. Kytkin akselin spooreja saattaa hieman syödä.
Toimiihan se juu. Voiko tuo spoorien kuluminen aiheuttaa jyrinää vedätettäessä?
- Juzzi
- OCF Luisukunkku 2009

- Viesti:
jariz kirjoitti:Toimiihan se juu. Voiko tuo spoorien kuluminen aiheuttaa jyrinää vedätettäessä?
Siitä en osaa sanoa, mahdollisesti. Kuuluuko tyhjäkäynnillä ääniä? tai ajaessa kaasua pumpatessa?
Tyhjäkäynnillä ei kuulu mitään erikoista. Vitosella vedätettäessä aiheuttaa tosi kovaa jyrinää alle 75km/h nopeuksissa.
- timok
- OCF Luisukunkku 2012

- Viesti:
vaihteiston takapään laakeeri...jariz kirjoitti:Tyhjäkäynnillä ei kuulu mitään erikoista. Vitosella vedätettäessä aiheuttaa tosi kovaa jyrinää alle 75km/h nopeuksissa.
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
Älä timok masenna Jakua, tohon autoon on vähän aikaa sitten vaihdettu laatikko kun edellisen sisuskalut piti kolinaa 
Toisaalta se vaihteiston irroittelu on kyllä hyvin harjoiteltu, meiltä pääsi painelaakeri unohtumaan ekan kasauksen yhteydessä...
Toisaalta se vaihteiston irroittelu on kyllä hyvin harjoiteltu, meiltä pääsi painelaakeri unohtumaan ekan kasauksen yhteydessä...
Vaihdoin laatikon eikä auttanut. Vanhalla laatikolla kuului tyhjäkäynnilläkin rallatusta.
Jussi ehtiki ekaks
Jussi ehtiki ekaks