Joo siis mulle on vaihdettu 2,5" läpivirtaavat takavaimentimet ja samalla se on myös sit haaroitettukkin. Et on joo melko sporttiset äänetH3P4 kirjoitti:Niin vielä noista putkihommista et onko siinä sunkin autossa siis vaihdettu vain ja ainoastaan putken päät eikä edes loppuvaimentimia? Kun ymmärsin et sulla kuitenkin äänet hieman sporttisemmat kuin vakioputkistossa (kun mulla ei ainakaan erota tota ompelukoneesta joka kyl hiukan vituttaa). Niin ja palatakseni tuohon valaisu puoleen kun tossa olis nyt auto aika palasiksi jo purettu niin vähänllä vaivalla sais noi kaikki mötikät nyt irti mutta itsellä ei tuo kolvi kyllä ihan niin hyvin kädessä pysy et uskaltaisin alkaa noin pieniä ledejä näpertään et olisko sulla heittää hieman vinkkiä et kuka olis sellainen näppärä jannu joka vois noi ledit vaihtaa noihin mun palikoihin ja paljonko mahtaisi noin suurin piirtein kustantaa
No siis mä en itekkään niitä kolvannut et yks foorumilainen teki sen mulle mut en usko et se uusiks sitä tekee et kannattaa ehkä vähän kysellä asiasta täältä et oiskos kukaan halukas sitä tekeen.