Löhteekö toffeelaikalla hyvin tarraliimat? Auton kontista lähti ihan perusaineilla liimat, mut moottoripyörän katteista ei tunnu lähtevän millään kaikki pois.
J.S.T kirjoitti:Löhteekö toffeelaikalla hyvin tarraliimat? Auton kontista lähti ihan perusaineilla liimat, mut moottoripyörän katteista ei tunnu lähtevän millään kaikki pois.
Lähtee.......
-Mikä vittu saa ihmisen ostamaan aina vaan lisää opeleita
-Insignia 4x4 OPC -14
-Astra h gtc 2.0t -06
-Astra J -11 1,4t -10
-Omega 2,5 v6 -94
-kadett sedan bee x4
J.S.T kirjoitti:Löhteekö toffeelaikalla hyvin tarraliimat? Auton kontista lähti ihan perusaineilla liimat, mut moottoripyörän katteista ei tunnu lähtevän millään kaikki pois.
Lähtee.......
Todellakin lähtee ja toimii erittäin hyvin tarraliiman postossa. Tigra projektissa tuli huomattua sen toimivuus ku oli astetta paremmin korisarja pakattu
Opel Insignia -20 Grand Sport Executive OPC Line D15XFL
Vikakoodin lukua Keski-Suomen Alueella.
Lähtee.......
Todellakin lähtee ja toimii erittäin hyvin tarraliiman postossa. Tigra projektissa tuli huomattua sen toimivuus ku oli astetta paremmin korisarja pakattu
Ja pystyy tieten käyttään ihan muoviinki? Tai no maalihan niissä kaikissa on kyllä päällä...
Millä helvetillä saan tuon asetuksen pois ettei tule sähköpostiin noita ilmoituksia uusista viesteistä tänne foorumille?
Asetuksista olen laittanut ruksin kohtaan ei "ilmoita aina vastauksista".
Putte kirjoitti:Millä helvetillä saan tuon asetuksen pois ettei tule sähköpostiin noita ilmoituksia uusista viesteistä tänne foorumille?
Olethan painanut tuon valinnan jälkeen myös "lähetä"?
Putte kirjoitti:Millä helvetillä saan tuon asetuksen pois ettei tule sähköpostiin noita ilmoituksia uusista viesteistä tänne foorumille?
Kyllä, mutta silti vaan tulee ja tulee. Noh, painetaan nyt vielä kerran "lähetä" jos se jotain auttaisi. Epäilen.
Kyllä, mutta silti vaan tulee ja tulee. Noh, painetaan nyt vielä kerran "lähetä" jos se jotain auttaisi. Epäilen.
Mulla oli sama homma, aina vaan tulee, vaikka yritti vaihtaa....avaa ilmainen loota, esim. http://www.vantaalainen.com/ ja vaiha se foorumille tietoihin, sinnehän ne sitten menee...,säästä salasana paperille, jos unohtuu..