LuultavastiNalen kirjoitti:
No ei erota, ennen ku on nähny kummatkin kunnolla. Nyt erotan... luultavasti.
Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
-Mikä vittu saa ihmisen ostamaan aina vaan lisää opeleita
-Insignia 4x4 OPC -14
-Astra h gtc 2.0t -06
-Astra J -11 1,4t -10
-Omega 2,5 v6 -94
-kadett sedan bee x4
-Insignia 4x4 OPC -14
-Astra h gtc 2.0t -06
-Astra J -11 1,4t -10
-Omega 2,5 v6 -94
-kadett sedan bee x4
^
Helpollahan teidät naamasta erottaa, mutta sitten on vaikeeta kun ääni vaan kuuluu muttei näe kuka puhuu...
Helpollahan teidät naamasta erottaa, mutta sitten on vaikeeta kun ääni vaan kuuluu muttei näe kuka puhuu...
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
Ei erota helpolla...mimmix kirjoitti:^
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Lauriin ohi ajeltiin hadeksen kanssa turun tiellä 
Mä arvasin et ainaki sä olit siin, mut tajusin liian myöhäänG.T.S kirjoitti:Lauriin ohi ajeltiin hadeksen kanssa turun tiellä
Opel Astra F C18NZ -92
Ei siinä mitään vikaa ollut nauratti vain kun ilme oli mikä oli... iso möhkö rynnii vauhdilla konttiin ja sit vierelle;) kyl me huomattiin kun emäntäs moikkasLauriii kirjoitti:Mä arvasin et ainaki sä olit siin, mut tajusin liian myöhäänG.T.S kirjoitti:Lauriin ohi ajeltiin hadeksen kanssa turun tielläOliks mun autossa jotain vikaa ku nauratti
haha ei aina lihojen alta nääG.T.S kirjoitti:Ei siinä mitään vikaa ollut nauratti vain kun ilme oli mikä oli... iso möhkö rynnii vauhdilla konttiin ja sit vierelle;) kyl me huomattiin kun emäntäs moikkasLauriii kirjoitti:Mä arvasin et ainaki sä olit siin, mut tajusin liian myöhäänG.T.S kirjoitti:Lauriin ohi ajeltiin hadeksen kanssa turun tielläOliks mun autossa jotain vikaa ku nauratti
E: se teijän suomisohva paku kulki lujempaa ku mun mölytoosa
Opel Astra F C18NZ -92
joo kyllähän se tyhjänä ihan kivasti kulkiLauriii kirjoitti:haha ei aina lihojen alta nääG.T.S kirjoitti:Ei siinä mitään vikaa ollut nauratti vain kun ilme oli mikä oli... iso möhkö rynnii vauhdilla konttiin ja sit vierelle;) kyl me huomattiin kun emäntäs moikkasLauriii kirjoitti:Mä arvasin et ainaki sä olit siin, mut tajusin liian myöhäänG.T.S kirjoitti:Lauriin ohi ajeltiin hadeksen kanssa turun tielläOliks mun autossa jotain vikaa ku nauratti
E: se teijän suomisohva paku kulki lujempaa ku mun mölytoosa
Oliko NihNih eilen (tiistai) illalla Lahden kärkkäisellä? Kovasti avatar kuvan näköinen pää siellä oli 

-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
-
Speedvelvet
- 'Senator'

Käyttäjä uusis bongattu Kempeleen Bilteman edestä rengaskaupoilta. Kiitoksie vielä kertaalleen. 
maritus ajeli hetki sitten vastaan loimalahdentiellä...
Tunnustan. En vaan vitsinyt valoja vilkuitella kun siinä teidän/sun edessä ajoi se toinenkin auto. Ja vilkuttelu olisi myös ollut turhaa tuolla pimeydessäessentia- kirjoitti:maritus ajeli hetki sitten vastaan loimalahdentiellä...
B-Na vapaudenkadulla häröilemässä hetki sitten 

-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
Kuka Ocf:läinen oli Jyväskylässä Ahjo grillillä Perjantaina? TobyR:n kans olimma liikenteessä ja TobyR sulle moikkaskin mutta ei saatu mieleen sua kuka olit eli ei muistettu nimimerkkiä. Olitta liikenteessä vihreällä B2 sedan Vectralla jossa oli jotku maalatut aluvanteet

Opel Insignia -20 Grand Sport Executive OPC Line D15XFL
Vikakoodin lukua Keski-Suomen Alueella.
Vikakoodin lukua Keski-Suomen Alueella.
Essentia muuttanut Hämeenlinnaan?essentia- kirjoitti:maritus ajeli hetki sitten vastaan loimalahdentiellä...
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70