Polttimokysymys
Polttimokysymys
Mahtaako jostain löytyä lasikantapolttimoita (t10) suurempi wattisina kuin 5w?
Moottoripyörän etuvilkkuihinn pitäs saaha parit oranssit 21 wattiset.
Ostin jo 5 wattiset ja vaihoin toiselle puolelle kun oli palanut, eikä tuntutnut näyttävän mihinkään. Sit avasin toisenki vilkun ja siellä oli 21 wattinen polttimo, muuten niinku normi lasikantanen, mutta se kärki pallo-osa oli suurempi ku normalaisti.
Moottoripyörän etuvilkkuihinn pitäs saaha parit oranssit 21 wattiset.
Ostin jo 5 wattiset ja vaihoin toiselle puolelle kun oli palanut, eikä tuntutnut näyttävän mihinkään. Sit avasin toisenki vilkun ja siellä oli 21 wattinen polttimo, muuten niinku normi lasikantanen, mutta se kärki pallo-osa oli suurempi ku normalaisti.
Re: Polttimokysymys
http://www.motonet.fi/motonet/tuotteet/432970/17
E: jaa nuo olikin kirkkaat.. no eiköhän noita löydy oranssinakin.. varmaan kannattaa kysellä alan liikkeistä.
E: jaa nuo olikin kirkkaat.. no eiköhän noita löydy oranssinakin.. varmaan kannattaa kysellä alan liikkeistä.
Omega B2 2002 Elegance
Z22XE
Z22XE
Yritin motonetin sivuiltaki katella mutten itse löytäny. Noh biltemassa kumminki kävin ja sielläki oli kirkkaita muttei oransseja. Ostin kyllä ne kirkkaatkin.
Mulla on mielikuva, että olisin nähnyt noita Motonetin polttimohyllyssä. Oransseja, lasikanta ja kantaansa nähden suhteettoman suuri mollukkapää...
der OPelVEctra -Technic, die begeistert.
Jos vaikka Suzukikaupasta löytyisi..
Ei ole merkkiliike kamaa, koska vilkutkin ovat ihan tarvike astra f malliset. Motonetissä ei ollut kuin kirkkaita. Eipä siinä, taidan laittaa paikoilleen ne biltemasta ostetut 21w kirkkaat.
Tai laittaa sellaset kumit niiden polttimoiden päälle, mulla entisessä kadettissa oli sellaset oranssit "kortsut" polttimoiden päällä ja oranssia valoa ne näytti niillä ja pystyy vaihtamaan uuteen polttimoonkin ne sitten jos polttimon vaihtaa. Muistaakseni motonetissä olen niitä nähnyt.
Kadett C 1978 sedan
Kadett C 1979 Coupe
Kadett C 1979 Coupe
Joo se vois olla kyl ihan hyvä, mut tosiaan ku ne on 21 wattiset, niin se polttimon lasi on semmonen paljo isompi ku normaalissa lasikantasessa. Pitäs löytää sopiva kortsu. Isompiaki kortsuja on, mut ne saattaa olla sit jo liian isoja jotka ovat tarkotettu niihin t15 kantasiin.