Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Tuntuu etteivät vaihteet 1 & 2 oikein kunnolla mene kohdilleen, hieman joutuu aina venkslaamaan niitä paikoilleen, kyseessä on GSi. mitäköhän voisi asialle tehdä, vai onko se vain "ominaisuus"?
Se taitaa olla ominaisuus, oon ajellu kanssa välillä b corsalla ja kyllä ne vaihteet tuntuu menevän hunosti päälle, erityisesti pakkasella. Omien kokemusten mukaan vaihteen siirron takertelu kuuluu Opelin ominaisuuksiin ja ei sitä enää edes huomaa kun ajelee vähänkin enemmän.
Kyllä mulla menee ihan hyvin vaihteet tupaan että eipä sellanen oo ainakaan mulla ollu vaivana, jos ei ny sitä tarkoteta että vauhdista ei saa vaikka ykköstä sisään.. Ja mulla on siis kans GSi...
täytyisi vaan sitten ilmeisesti tyytyä ja tottua siihen, vaikka kyllä hieman vaikeuksia on tuottanut parin päivän aikana...taitaa olla sama ominaisuus kuin joissakin peugeoteissa, eli ei voi vaihdella miten haluaa varsinkin 2 vaihto tietyssä vauhdissa on aika heikkoa, mutta kolmonen menee hyvin sisään ja kierrokset pomppaa sinne above 2500rpm. eli tilaa olisi hyvin 2 vaihteelle että pääsisi liikenteeseen, nopeammin