Vectra b iLINE

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja »

Jos en nyt ihan tyystin väärin ohimennessäni kattonu niin näytti siltä että Kotkan Vehossa on myynnissä Vectra B Irmscherin korisarjalla,2l koneellä ja vm varmaankin 98 tai 99..hinta oli 13t+jotain..ihan tarkasti en nähny..

Että jos joku kaipaa kohtuu (mun mielestä)näyttävää Vectraa niin sieltä löytyy..

Tekis melkein mieli ostaa itelle talviautoks..mutta veikkaan että emäntä ja muutkin repis pelihousunsa joten.. :smile: :smile:
Jartza
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Jartza »

On 2003-09-17 08:29, mä wrote:
Jos en nyt ihan tyystin väärin ohimennessäni kattonu niin näytti siltä että Kotkan Vehossa on myynnissä Vectra B Irmscherin korisarjalla,2l koneellä ja vm varmaankin 98 tai 99..hinta oli 13t+jotain..ihan tarkasti en nähny..

Että jos joku kaipaa kohtuu (mun mielestä)näyttävää Vectraa niin sieltä löytyy..

Tekis melkein mieli ostaa itelle talviautoks..mutta veikkaan että emäntä ja muutkin repis pelihousunsa joten.. :smile: :smile:
...minä ainakaan revi :smile:

miksi muuten vaimo+muut repis housunsa jos ostat Opelin?...
Jartsu
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Jartsu »

Minkähän värinen tuo yksilö oli??
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja »

On 2003-09-17 09:30, Jartza wrote:
miksi muuten vaimo+muut repis housunsa jos ostat Opelin?...
No kun mä oon tässä viime aikoina tehny "hiukan" tiheään noita autokauppoja..alle kahden vuoden sisään uuden karhea Astra coupe,sitten tilasin uuden turbo coupen..ajoin sillä 5000km ja vaihdoin pois..Meinaan vaan että kovin harvoin autonvaihtoa pääsee voitolla tekemään..eikä kaikki oikein tunnu ymmärtävän miks autoa pitää vaihtaa/ostaa lisää..MUTTA silti se Vectra olis HIENO :smile:

Eli siis siitä ei ole kyse että se Opel..vaan meitsin "autokauppaharrastuksesta" yleensä.. :smile:

<font size=-1>[ This Message was edited by: mä on 2003-09-17 10:40 ]</font>
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja »

On 2003-09-17 10:01, Jartsu wrote:
Minkähän värinen tuo yksilö oli??
Jokin (tummahko)sinisen sävy se oli..

Pitää tsekata tarkemmin tässä joku päivä..en mä sieltä kuitenkaan malta poissa kauaa pysyä.. :smile:
Vastaa Viestiin