Ja tänään bongasin Rovaniemen keskustassa tuon mustan Pontiac GTO:n
Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Täällä on tullut bongailtua paljon opeleita matkamme varrelta Mikkeli-Iisalmi-Oulu-Rovaniemi. Suurin osa B Omegoita, yllätys yllätys
A Omegoita ei ole näkynyt kuin 2.
Kadett C 16V -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Tuo on kyllä siisti vehje!!Ville kirjoitti: Ja tänään bongasin Rovaniemen keskustassa tuon mustan Pontiac GTO:n
EX : Frontera B, Omega B MV6, 2.5DTI & 2x 2.0 8v, Astra F, Kadett D, Vectra B2
Tikkurilantiellä, erään terminaalin takapihalla seisoi iltapäivällä pinkki B Ascona, jossa ovissa sparcon tarrat ja sisällä iso rundari ja ainoastaan kuskin penkki. Kukakohan lie omistaja...?

Edit: Väärä malli korjattu...
Edit: Väärä malli korjattu...
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Pinkki B-ascona tyttö ratissa tuli vastaan koiviksesta tuusulan väylälle päin.
Johnny, la gente esta muy loca.
Oliko se B-Ascona...? Mä olin katsovinani, et olis ollu C-Kadett... Mut enhän mä noista vanhoista mitään tiedä.Johnny kirjoitti:Pinkki B-ascona tyttö ratissa tuli vastaan koiviksesta tuusulan väylälle päin.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Johnny on kuitenkin katsonut sitä tyttöä tarkemmin kuin autoa...Nalen kirjoitti:Oliko se B-Ascona...? Mä olin katsovinani, et olis ollu C-Kadett... Mut enhän mä noista vanhoista mitään tiedä.Johnny kirjoitti:Pinkki B-ascona tyttö ratissa tuli vastaan koiviksesta tuusulan väylälle päin.
timok:n helmiäis-valkoinen tigra tuurissa.
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
Hyvinkin mahdollistatelwin kirjoitti:Johnny on kuitenkin katsonut sitä tyttöä tarkemmin kuin autoa...Nalen kirjoitti:Oliko se B-Ascona...? Mä olin katsovinani, et olis ollu C-Kadett... Mut enhän mä noista vanhoista mitään tiedä.Johnny kirjoitti:Pinkki B-ascona tyttö ratissa tuli vastaan koiviksesta tuusulan väylälle päin.
Pistetään nyt tänne vaikkei ehkä varsinaisesti kuuluisikaan,
Hartikainen Itärallissa näin Kadett E GSi 16V:n ja Ascona A 1900:sen. Molemmat ajo kovasti ja ääntäkin lähti. Ainakin toiseksiviimeisellä EK:lla olivat vielä mukana geimeissä, toivottavasti myös maalissa.
Siksi aprikoin kuuluisiko tänne, kun ei tainnut tuo GSi olla leimassa (kilpiä ei ainakaan ollut). A-ascossa sentään oli mustat kilvetkin paikallaan. Vaan ajelihan nuo toki siirtymätaipaleet tarralapuilla.
Hartikainen Itärallissa näin Kadett E GSi 16V:n ja Ascona A 1900:sen. Molemmat ajo kovasti ja ääntäkin lähti. Ainakin toiseksiviimeisellä EK:lla olivat vielä mukana geimeissä, toivottavasti myös maalissa.
Siksi aprikoin kuuluisiko tänne, kun ei tainnut tuo GSi olla leimassa (kilpiä ei ainakaan ollut). A-ascossa sentään oli mustat kilvetkin paikallaan. Vaan ajelihan nuo toki siirtymätaipaleet tarralapuilla.
Zafira C A14NET -18
Exät: Vectra B X18XE -98, Vectra B 1.6 1998, Kadett C 1.2, Corsa A 1.2ST -89, Zafira B Cosmo -06 Z18XER
Exät: Vectra B X18XE -98, Vectra B 1.6 1998, Kadett C 1.2, Corsa A 1.2ST -89, Zafira B Cosmo -06 Z18XER
Nalen kirjoitti:Hyvinkin mahdollistatelwin kirjoitti:Johnny on kuitenkin katsonut sitä tyttöä tarkemmin kuin autoa...Nalen kirjoitti:Oliko se B-Ascona...? Mä olin katsovinani, et olis ollu C-Kadett... Mut enhän mä noista vanhoista mitään tiedä.Johnny kirjoitti:Pinkki B-ascona tyttö ratissa tuli vastaan koiviksesta tuusulan väylälle päin.Itse olen tämän neidin vain kertaallen nopeasti nähnyt, mutta tiedän kyllä, ettei ole mikään susiruma
Nyt kun oikein rupee miettimään niin en mie enää satavarma ole
Siis autosta, tyttö oli kyl
Johnny, la gente esta muy loca.
Joo, kyl se taitaa sitten Ascona olla. Muistaisin kyl et duunikaveri sano sen hankkineen Kadettin talveks. Takavetonen se ainakin on, koska syyksi sanoi, ettei osaa ajaa talvella ku takavedolla. Nyt sit aloinkin pohtimaan, että onkohan C Kadettia saanu edes takavetoisena?Johnny kirjoitti:Nalen kirjoitti:Hyvinkin mahdollistatelwin kirjoitti:Johnny on kuitenkin katsonut sitä tyttöä tarkemmin kuin autoa...Nalen kirjoitti:Oliko se B-Ascona...? Mä olin katsovinani, et olis ollu C-Kadett... Mut enhän mä noista vanhoista mitään tiedä.Johnny kirjoitti:Pinkki B-ascona tyttö ratissa tuli vastaan koiviksesta tuusulan väylälle päin.Itse olen tämän neidin vain kertaallen nopeasti nähnyt, mutta tiedän kyllä, ettei ole mikään susiruma
![]()
Nyt kun oikein rupee miettimään niin en mie enää satavarma olemut 99,9% kuitenkin.
Siis autosta, tyttö oli kyl
opc-astra poltinahontiellä tossa iltapäivällä
Nalen kirjoitti: Nyt sit aloinkin pohtimaan, että onkohan C Kadettia saanu edes takavetoisena?
What????
Mistähän päästä tuo vetänee kun katsoo moottorin asentoa...

Harmaa B-manta vallikallion shellin pihalla parkissa ja myöhemmin vallikadulla tuli hopeanharmaa a-veccu tööningpuskimella varustettuna vastaan.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri