Lommo ovessa..
Lommo ovessa..
Ni tota mietin ku mulla on sellanen aika iso lommo kuskin ovessa, ni mistä sais ostettua niitä imukuppeja millä lommoja oikastaan? kun motonetistä ja biltemasta katoin mut ei löydy :/ ni jos joku tietäis niin olis ihan jees. Ja tietysti sopuhintaan
ja jos on tietoa onko niitä käsikäyttösiä? kun löysin netistä sellasen paineilmalla toimivan mut mitäpäs se hyödyttäis ku ei oo kompuraa.. ja se oli melkeen 200€. =)
Re: Lommo ovessa..
voiskos kokeilla pelkästää sisäpuolelta painamalla?
Mikä kärry, purkuovia saa halvallla, sen kun heittää paikoilleen ?
ei onnistu sisäpuolelta painamalla.. jos oot joskus irrottanu ovipahvin ni tiedät millanen se on sielt sisältä.. siin ei oo muita sellasia reikiä mistä sen sinne pääsee käsiksi ku kaiuttimen reikä ja sit siellä minne ikkuna laskeutuu ni siit on kolo... ja se lommo on siinä melkee sivupeilin alapuolella mut kumminki kaiuttimen yläpuolella ni ei onnistu..jo_le kirjoitti:voiskos kokeilla pelkästää sisäpuolelta painamalla?
-90 vectra.. joo niinhan niitä on mut ku oon kyselly ni kaikki jossain pohjosessa.. ei viittis ihan niin pitkältä hakeetursas kirjoitti:Mikä kärry, purkuovia saa halvallla, sen kun heittää paikoilleen ?
Lämmitä kuumailmapuhaltimella ja sen jälkeen hiilihappojäätä perään.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Tjaa missähän päin sitä vaikutetaan...?
Heinolassa olisi läjä ehjiä Vectran ovia ja sitäpaitsi on siellä nyt muitakin reikiä kuin kaiuttimen reikä mistä sitä ovea pääsee oikomaan...
T:Autopeltiseppä...
Heinolassa olisi läjä ehjiä Vectran ovia ja sitäpaitsi on siellä nyt muitakin reikiä kuin kaiuttimen reikä mistä sitä ovea pääsee oikomaan...
sitä vaikutetaan vantaalla.telwin kirjoitti:Tjaa missähän päin sitä vaikutetaan...?
No täällä olis ovia,matkaa 130km. 
aivan 130kmtelwin kirjoitti:No täällä olis ovia,matkaa 130km.
qw_ kirjoitti: joo niinhan niitä on mut ku oon kyselly ni kaikki jossain pohjosessa.. ei viittis ihan niin pitkältä hakee
Mä oon kuullu joskus vähä tälläsee asiaa viittaavan biisin... Mitehä se menikää... Bändi oli jostai Vaasan suunnalta. Ainii, tais alkaa jotenki tällee:qw_ kirjoitti:aivan 130kmtelwin kirjoitti:No täällä olis ovia,matkaa 130km.mut sain jo oiottua sitä sen verran et pääsee laittelemaan sitä kuntoon =)
Kehä kolmosen sisäpuolinen ...